silje77 Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Den første bursdagen til Tobias nærmer seg og jeg lurer litt på hva man skal ønske seg..... Er det noe spesiellt utstyr han vil trenge den kommende tiden? Eller noe som er kjekt å ha. Litt grønn jeg... Håper noen har noen tips
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 --gå-biil er bare SÅ gøy! 3 åringen min og kompisen hans på 5 kjører rundt med hver sin gåbil og har det så morro..så de kan brukes i mange år! --tripptrapp stol er veldig greit å ha, også den vokser med barnet! --ellers kan en jo ønske noe som en kan samle på av leker...t.d togbane og utstyr..stod helt stilt i hodet mitt hva det heter...ååå...ja de i tre! --leker til sandkassa.....
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Har kjøpt liten gyngehest og 3 hjulsykkel vi til jenta vår..3 hjulssykkelen er fra 10 måneder og det er sånn bøyle rundt så de ikke faller ut og sånn dtøtte til å sette beina på når de ikke når frem til pedalene...åsså er den stang på den så den voksne kan dytte og svinge sykkelen..Fikk den p åforskudd og den er veldig populær,vil helst sitte i den hele tiden..
Ranveig R Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 *Duploklossar? *Leikedyr? Sånne dyrefigurar i plast altså, ikkje kosedyr. *Biletbøker? Gjerne med bilete av dyr eller menneske eller ting som babyen kan gjenkjenne. *Ullklede til vinteren? Nøstebarn har nokon fantastisk deilige (og uhorveleg dyre) dressar i ullfleece for eksempel.
Trollemor og snuppa! Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 stableklosser ullundertøy fra nøstebarn gåvogn fra sprell.no puslespill, store brikker m sånn dutt på treklosser små plastdyr (slik at hun kan øve på navn og dyrelyder) pekebøker stooooor ball parkdress regntøy dynetrekk til dyna hennes en god allværsjakke gode joggesko (Ecco) musikkinstrumenter dukke barnebestikk (skje, kniv og gaffel)
Trollemor og snuppa! Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Det var vår ønskeliste altså.. )
Trollemor og snuppa! Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Er ikke duplo fra to år? Eller har de glede av det som ett-åringer?
silje77 Skrevet 12. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2006 Tusen takk for utrolig mange og gode ønsker dere har kommet med. Hjalp meg masse Nå skal det bli en god og laaang ønskeliste som skal leveres ut til slekt og venner
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Har faktisk gitt duplo til ei ett år gammel jente i dag og mamman sa hun ikke hadde sett henne så fascinert over noe før. Hun satt å storkoste seg med å å ta ut klossene og putte de oppi boksen igjen, samt å ta bøtta over hodeet å leke bø. Og så viste jeg henne at man kunne bruke bunnen som tromme, falt å i smak. Så vil si hun har glede av den ja. Selv om det står to år på eska. At hun ikke skjønner at de skal bygges med betyr ikke at de ikke kan glede henne.
Trollemor og snuppa! Skrevet 13. august 2006 #10 Skrevet 13. august 2006 Akkurat, ja da blir det en ting til på ønskelista her! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå