Gå til innhold

hva syns dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei i familien til samboeren min er alenemor til en baby under 6mnd..hører stadig "historier" om hva som skjer der i heimen, men har ikke sett det selv da vi ikke omgås noe særlig....

men hun gjør en del ting jg syns er ganske på kanten;

* når hun bestemmer seg for at babyen skal sove (viser ikke spesielle tegn til å være trøtt...) så legger hun h*n i sengen. h*n hyler, så da lukker hun døren, og lar h*n skrike til h*n sovner...dette kan ta opptil tre kvarter.

*er stadig ute og fester i helgene, og overlater da babyen til en eller annen som kan passe h*n (som oftest familie eller venner). babyen blir da over natten. (hun sluttet å amme nesten med en gang)..

det er sikkert ikke lett å være alenemor, men jeg syns nå at når barnet er under 6mnd er dette på kanten... mener ikke å være "bedrevitende", men er selv mor, og ville aldri latt babyen min skrike tre kvarter alene...og ikke overlatt den til andre i så mange timer når h*n er så liten. overnattet borte to mnd gammel... hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo hennes valg. prøv kanskje og prate med henne om at valgene hun tar vil påvirke babyen på godt og vondt.. pass på og ikke bare være negativ. ofte er den eneste måten og være sosial på, er og ta seg en fest.. kanskje se om hun kan finne seg en hobby som hun trives med. og kan ha et sosialt liv med

Skrevet

Er enig med nibbler. Høres ut som hun er sliten da hun legger barnet sitt selv om h*n ikke er trøtt... Kanskje hun trenger litt avlastning slik at hun kan få litt "hente seg inn tid" - mener da ikke til å feste.

Du spør hva jeg syns, og personlig får jeg litt vondt av det barnet du forteller om, men så må man huske at alle er forskjellige. Vil man påvirke andre så må man gjøre det på en positiv måte - hjelp til selv, om du har mulighet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...