Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Da vi flytta inn i leiligheten vår, var den tilrettelagt rullestolbruker. Altså det var en ganske så spesiell toalettring på toalettet. Det er litt høyt, og har påmontert rompespyler (egen liten dusj så man slipper å tørke seg, hehe.) Synes det er for galt å kaste det, for det koster sikkert masse. Tror dere det er mulig å få solgt det?
små Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hehe, sånn skulle jeg gjerne hatt:P *lat* hihihi. Ja, sikkert noen som ville kjøpt det..
*Aina30 Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Kontakt hjelpemiddelsentralen i fylket ditt, den tilhører sikkert der.
Vertigo Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Hvis den ikke hører til der, men er kjøpt privat, finnes det kanskje noe forum eller noe for funksjonshemmede hvor dere kan legge den ut for salg? Eller kontakte hjemmesykepleien i distriktet dere bor - kanskje de kan formidle noe?
WP-TLogPeanut Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Skulle jeg hatt en rompespyler ville jeg kjøpt en ny, ikke en som andre har pleid å spyle rumpa si med
Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Du vet at mye går bort med vann og såpe?? Hihi
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Hvem i helv..vil ha en brukt ræævspyler?
Gjest Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Høres litt deilig ut da.. Tenk deg etter en skikkelig ublåsning, kommer det lunket vann og vasker din rumpe ren igjen. Høres herlig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå