Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Jeg kastet ut min arabiske samboer i dag. Etter at jeg fant ut at jeg har levd 4 år med bare løgn og utroskap. Men dette var MEGET krenkende for han for det handler om hans ære når dama kaster han ut. Dere som har barn med utlendinger, hvordan er forholdet mellom deg og xen??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 En person som klarte å lyve til samboeren sin i fire år er vel en egoist. Jeg ville ikke ha noen kontakt med han. Jeg selv er en utlending fra asia og hadde en samboer som var utro og egoistisk og da jeg sluttet forholdet terroriserte han meg og jeg var ganske redd men egentlig var han ikke så tøff, fordi da jeg fortalte alt han gjorde, til en onkel av han som han respekterte sluttet han å terrorisere meg. Men jeg vet ikke situasjonen din. Han var kristen og var ikke så opptatt av krenket ære . Men jeg vet hvordan det føles å bli lurt. Den dagen jeg sluttet forholdet følte jeg lykkelig igjen. Lykke til med friheten og nytt liv som kommer til å være så strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå