Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 kasta typen på dagen etter å funnet ut at hele forholdet var bare løgn og utroskap. Jeg sitter med en leilighet på 8000 kr i mnd. Har jeg mulighet til å få bostøtte?
3 blå Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Gratulerer som alenemor Bedre å sitte med hus og hjem og barn alene enn å ha en som ikke lever på sannheten. Dette kommer til å gå kjempebra, lykke til
Galskapens overhode Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Hei.. ANg bostøtte.. Vil bare si ifra at neste søknadsfrist er 10. oktober, og at det da er utbetaling først i januar/februar.. Ønsker deg alt godt på den nye sti Lykke til videre
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 vil bare ønske deg lykke til vi er i samme båt, var selv alene mor og satt med faste utgifter til rundt 10 000 i mnd og har hatt alle utgiftene med meg nå som jeg har vært sammen med en gutt et halvt års tid, men i går ble det skikkelig slutt med han også så da får det bli lyke til for oss begge hehe, men jeg tror vi klarer oss jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå