Gå til innhold

Barbere seg før en skal til gu?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med følelsen av at alle gjør dette. Vil jo ikke at legen skal få sjokk eller tro jeg er lite renslig. Orker bare ikke nå. Heller ikke på 6 ukers kontrollen. Etter å ha født tror jeg ikke at jeg har mest tid og føler for å stusse der nede med en gang. Hva gjorde dere som har født før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke jeg hadde turt å shave meg der nede nå, siden jeg ikke ser så mye, og vanskelig å se alt med speil...plutselig har jeg oversett noe, så syns han kanskje det er morsomt :P

nei helt seriøst hadde jeg ikke brydd meg så mye om det...ei jeg kjenner dreit seg ut, hun bekymret seg for alt, lukt, osv, så hun shavet seg, smurte seg inn med kremer og parfymerte oljer...alt skulle være perfekt...som om ikke det var ille nok at hun endte opp med det hovneste underlivet noensinne, hadde hun smurt på shimmerkrem, så hele underlivet glitra"har du pynta deg for meg" hadde gu spurt henne...offameg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot det gro:o) Du er da ikke urenslig selv om du ikke barberer deg. Jeg tror det er like mange ubarberte som barberte som går til gu hvertfall. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg nedentil annenhver dag, lar det være igjen litt da, selfølgelig. Synes det er klart mere renslig, og føler meg bedre etter jeg har barbert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh...til informasjon er de fleste gynekologer imot babering. Det er en motesak!

 

Ingen gjorde det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg barberer meg også annenhver dag ca, d lugger jo ellers.

Det er som sex, har man først begynt, klarer man ikke å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...