Gå til innhold

Etter fødsel, på sykehuset..


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Hva gjør man på sykehuset de dagene man må være der etter fødsel? Sitter man i sengen på rommet hele tiden, eller? Skikkelig teit spørsmål altså...hehe. Men dagene blir vel veldig lange der,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker og få mark i rumpa jeg ja, men godt og være der også, få besøk, kose med babyen, få hjelp når melka kommer, lese ei bok, sove masse.

 

Blir som en husmorferie nå:-) Godt å trekke i snora når barnet skriker om natta, så vips kommer det en sykepleier og tar babyen.

 

du får jo reise hjem når du vil da, d bestemmer du selv, men du må tilbake på den 3 dagen, da de skal ha sånn legeundersøkelse med blodprøve for å teste babyen for føllingssyndrom, lytte på hjerte osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du nok får fullt opp med amming og stelling, også får du sikkert besøk av familie og venner. Jeg syntes dagene gikk fort i allefall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene fløy forbi da jeg var på barsel med Lisa. Jeg sov mye da, men inni mellom er det legesjekk, måltider, masse amming, time med fysioterapaut om knipeøvelser, besøk og sikkert ting jeg ikke kommer på akkurat nå.

Jeg likte meg på barsel jeg, derfor gleder jeg meg til å være der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...