Gå til innhold

tretthet og kvalme i slutten av svangerskap ??


tira fødte 24/08

Anbefalte innlegg

Noen andre her som er trøtte og kvalme? jeg begynnte å merke det i uke 36. er nå i uke 38... var mye kvalm og trett de 14 første ukene...og nå ser det ut til at det har kommet tilbake...flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja følte det nesten slik jeg også, kjenner at jeg begynner å bli mer trett og kvalm etterhvert, er 28+4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært kvalm siden uke 30 ca og nå er jeg 37+5... Jeg var også kvalm i de første 3 mnd av svangerskapet, æsj, kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå i min 37.uke og fikk igjen kvalmen for noen uker siden, men den har heldigvis gitt seg igjen. Har vel litt med at magen har synket litt... men trøtt ja... har ikke overskudd i det hele tatt..!!! Men vi får sove nå mens vi kan.... et råd jeg får fra veldig mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også fått tilbake kvalmen... særlig morgen, kveld og natt er ille... overskudd?? hva var det igjen??? Konstant trett!! Ikke særlig rart egentlig når jeg nesten aldri får sove pga vondter og kvalme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig begynt å kaste opp igjen nå. slet med kvalme m.m.m de 4 første mnd, vært rimelig bra til nå, 28+0 i dag Heldigivs er ikke kvalmen slik den var før, da jeg gikk kvlam 24 timer i døgnet og til slutt ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Nå må jeg plutselig kaste opp, og så er jeg liksom feridg med det etterpå for den dagen. LItt svimmel og ekstra slapp etterpå, men oppegående:) Håper det ikke blir verre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...