Gå til innhold

Kan jeg spørre dere som er litt lenger på vei om noe?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er 24+0 i dag,og bekymrer meg MYE for denne sparkinga...sukk...

Kjente frem til uke 22 mye liv,men så fikk jeg plutselig en periode på 4-5 dager,hvor det var mye mindre liv.

Kjente liv hver dag,men bare litt om gangen.

 

Så tok det seg opp igjen en ukes tid ca.,men nå er det rolig igjen...Vært sånn si et par dager nå.Og jeg blir bekymret da....

 

Tenker på om bebin ikke har det bra,eller om det er noe galt me bebin....

 

Har dere hatt sånne perioder?Og hvor lenge varer/varte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn var det med meg og. og er det fremdeles. jeg er gått inn i uke 39 nå... tror nok dette er ganske normalt. men bekymrer du deg uansett ringer du bare jordmor eller lege så tar dem en ekstra sjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 + 5 og har det på samme måte. Kjente mye mer livlig sparking rundt uke 20-23, men så roet det seg litt ned og nå varierer det en del fra dag til dag. Min teori er at babyen har mindre plass å boltre seg på i tillegg til at den sover mye mer.

Dersom du er urolig så skal du likevel ta kontakt med jordmor eller føden og få det sjekket opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ganske normalt da,at disse periodene kommer og går?Og at de rolige periodene kan vare over flere dager?

 

Skal på kontroll på mandag,så får ta opp bekymringene mine da.

I mellomtiden er det veldig godt å ha dere da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det vært her å i hele svangerskapet. Tror sikkert du kan ta det med ro, men prat med lege/jm etc om det eller beom en ekstra ul om du er engstelig!

Jeg har inntrykk av at min unge blir veldig påvrket av hva jeg driver med. Er jeg mye i bevegelse, kjenner jeg ikke til at ungen er så mye i bevegelse. Sitter/ligger jeg mye rolig er det "full fart" inni der. Har det vært mye aktivitet inni der noen dager, får jeg gjerne noen dager som er roligere (sover vel da). Også er det et mønster i aktiviteten de dager jeg gjør det samme (er på jobb), mens når jeg er hjemme og driver med andre ting, spiser til andre tider osv (helg) er det liksom ikke den samme aktiviteten inni der :o)

Ja, håper du forsto noe av dette....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne perioder. Hos meg merker jeg at når jeg er veldig sliten kjenner jeg mindre bevegelser. Hvis jeg tar det med ro tar det seg opp igjen. Merket det enda tydeligere for 1mnd tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...