Gå til innhold

Jeg har 2 cm åpning, så har jeg blitt strippet. :-)


Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i dag, det blir ikke noe keiser snitt. Jeg har 2 cm åpning, så strippet dem meg. Så da sa legen da sees vi om noen timer da, hehe... Han sa jeg skulle gå meg en lang tur også ha sex.. Magen min strammer seg hele tiden pluss at ryggen er med, det synes dem var bra. Da er det ikke lenge igjen, dem sa det var noe på gang.. For håpe det skjer løpet av helgen da...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var det legen som strippet deg? Jeg har en teori om at leger er mer drastiske og at det oftere skjer noe mer fødselslignende enn når jm stripper. Tror jm tøyer mer enn hun løsner fosterhinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg skal krysse fingrene for deg å:-) Jeg håper det funker på meg, har termin i morgen. Få ha litt sex i kveld, hehe.. Så skal jeg gå meg en tur. Kansje det blir noe mere ut av det jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jm som gjorde det, jeg kjente det ganske bra. Legen ville ikke tror jeg. Jeg håper på det beste..Det tar skikkelig tak i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til:)

 

Hva er det egentlig de gjør når de stripper? Vet de røsker oppi der, men hva skjer egentlig? Og var det vondt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende! Lykke til :-)

Jeg lurer også som Molait, hva er det egentlig de gjør oppi der? Røsker de bare i livmortappen, eller stikker de hull på noen hinne der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii!

Måtte bare skrive inn jeg også,jeg hadde også 2-3 cm åpning hos akupunktøren idag,og ble strippet!Hurra!!

Håper virkelig at noe skjer...

Gjorde litt vondt da,fordi livmorhalsen min ligger så langt bak,men hun prøvde å dra den fremover litt ihvertfall!!

 

Legen din hørtes kjempepositiv ut,så kanskje du snart er i fødsel!!

Håper virkelig det skjer noe her også snart,akkurat nå føler jeg meg egentlig bare ganske mørbanket..hehe

 

Lykke til,til oss!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drar litt i livmortappen tror jeg,prøver å vide den ut litt.

Jeg har ihvertfall blødd litt idag,så mulig de"stikker"hull på en hinne eller noe..

 

Uansett,det er jo ubehagelig,men er stor forskjell på hvor langt bak livmorhalsen ligger hos folk,noen synes det er vondt,andre synes det går helt fint..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette med stripping vondt? virker som en god del av det som vi skal igjennom er ganske så vondt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her ubehagelig bare, ikke vondt. men jeg kjente det ganske bra.. og jeg tro det hjalp.. har skikkelig vondt, strammer seg skikkelig.. ryggen er med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...