Gå til innhold

Amme bh!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I hvilken størrelse bør amme bhen være?? En størrelse større enn vanlig?? Har ikke peiling i det hele tatt og tenkte å kjøpe noen i morra!!

Og bør de være med eller uten bøyle??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte uten bøyle, selv om jeg bestandig bruker bøyle til vanlig. Og var veldig fornøyd. Kjøpte Triumph, på Cubus. Ca 300 kr. Har også kjøpt billigere, men de har vært dårligere. Kjøp bomull, ikke sånn glatt stoff, da sklir nemlig ammeinnleggene rundtomkring, ikke så praktisk.... Tror det blir anbefalt å kjøpe en størrelse større enn du er nå. Jeg hadde samme str sist, det fungerte veldig bra. Sikkert lurt å kjøpe en før fødsel og evt.flere etterpå når du har sett åssen puppene blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også lest at de bør være en størrelse større enn det du bruker til vanlig, men det er vanskelig å forutse hvordan brystene dine kommer til å være etter fødsel, det er nok veldig individuelt. Jeg har løst dette ved å kjøpe bare en bh nå før fødselen. Denne var på tilbud, sånn at ikke tapet er så stort om størrelsen blir helt gæærnt. Så har jeg tenkt til å kjøpe noen fler som er litt dyrere og i god kvalitet når jeg kommer hjem fra sykehuset.

 

Jeg vet ikke helt hva som er best iforhold til med eller uten spile, men mener jeg har hørt en gang at uten er best. Dette fordi spilen kan bli stram under puppen og bremse opp melkeproduksjonen?

Håper du finner en løsning som passer for deg.

Hilsen meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal visst helst ikke ha med bøyle. Kan knote til for produksjonen eller noe har jeg hørt. Tror de fleste ammebh'r er uten bøyle uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måtte gå opp 2-3str over det jeg normalt bruker. Har vært litt forskjellig. Det kan være veldig ubehagelig med bøyle, så anbefales uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...