Gå til innhold

fysj hva eg såg i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ung mor som ga brus på smokken til babyen sin :( Var på ikea å der uten at ungen grein eller noe putta mora smokken ned i brus-begeret å ga den til babyen! fysj det verste eg ser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker ikke å dyppe smokken i noe, men lar lillegutt smake på både brus og is. bittelitt selvfølgelig! ikke vits å være hysterisk..hun er nok ikke noen dårligere mor enn deg fordet...

Skrevet

Tenk om det var vann i koppen?

Men enig, sånt ser grusomt ut. Er forsiktig med å dømme folk, men saft på tåteflaske og tykke fleecepledd over vognåpningen får rare blikk fra meg..

Skrevet

Ja, huff, det er mye elendighet i verden.

;)

Skrevet

sånt skjønner jeg ikke vitsen med.de får i seg nok sukker etterhvert uansett, om man ikke skal dyppe smokken og proppe i babyer brus...

Skrevet

proppe i ja..heh.. hvis en gjør det skal jeg og innrømme at det er fælt, men det er det vel ingen som gjør...ihvertfall ikke i dette tilfellet...

Skrevet

he he... dette e faktisk ganske tidi! va sikkert meg du så, å det va ikke brus i koppen bare rent vann! :) men hva e den måten å skrive ting på.....en ung mor?? tror du jeg e en dårligere mor en deg fordiom jeg e yngre? hmm ikke døm andre før du kjenner dem blir for teit!

:)

Skrevet

jeg mener bare det ikke er nødvendig å la babyer smake på noe de ikke engang vet hva er...for når de først får smaken blir det verre å si nei senere:-)

Skrevet

har inntrykk av at det skal utrolig lite til for at man blir sett på som dårligere mor enn andre her .. hold ungen din unna sukker til han/hun er 2 år du så skal du se en unge som blir hyper og maser døgnet rundt etter mer når den endelig får smake det!

Skrevet

ja å hva e dette med "ung mor"

stakkars deg som går rundt å dømmer andre!

Skrevet

ja huff så fælt...pass på deg og ditt, og regn med at du også får noen stygge blikk i blandt...kostekspert!

Skrevet

La folk gjøre hva de vil med barnet sitt. Det er vel det samme for deg. (Ikke når det gjelder mishandling ol) Så får du ture fram slik du vil. Så det så.......................... : - )

Skrevet

Åh, fysj og fy! ;-)

Vet riktignok om værre ting som kan skje med småbarn, men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...