Gå til innhold

Hvor mye er mye bevegelse???


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Ser magne skriver om mye bevegelse? Hva regner man (dere) som mye? Jeg syntes det er "akkurat passe." Husker ikke da jeg var gravid sist for det er 7 år siden hvor mye bevegelse det var.

Noen som syntes det er LITE, eller akkurat passe med bevegelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på det samme selv. Det er vel kanskje en av de positive tingene med telltrivselen.no, at man kan sammenligne. Vurderer å begynne med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det tatt av inni magen de siste dagene. Er i bevegelse nesten konstant, og mye hender og føtter som stikker ut her og der. Så jeg vil si dette er mye bevegelse. Er ikke mye den lille sover inni magen virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30, og har kjent liv hver dag fra uke 19/20. Men jeg syns det er lite. Det er flere ganger om dagen, men lite hver gang. Jeg skulle ønske det var mer. Jeg får ikke vært med på tell trivselen fordi man skal telle inntil 10 bevegelser, og jeg hadde bruke maaange timer på å kjenne 10 bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite bevegelse hele dagen, men i 19 tiden på kvelden får han en rapptuss og holder på en time eller to, flytter seg rundt og stikker rompa langt ut.. men så er det stille igjen. Hvis jeg hadde fulgt "tell trivselen" så tror jeg at jeg hadde vært nervevrak nå!!! For han har roet seg masse ned de siste 4 ukene og innimellom må jeg ligge å SE på magen for å se at det er liv der.. Har termin om 3 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du teller spark eller bevegelser bør du gjøre det på ca samme tidspunkt hver dag, eller de dagene du gjør det. Ta gjerne å begynn tellinga når du vet at det som oftest er livat der inne. Hos meg er det nesten alltid masse bevegelser litt etter middagstid når jeg legger meg litt nedpå. Vent til du kjenner den første og begynn å telle da. De sover jo mye inni der også, så det ville være dumt om vi skulle bli hysteriske for at vi ikke kjente noe på noen timer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...