Gå til innhold

Noen som..


minas'81&lillegull;)

Anbefalte innlegg

..begynte å kaste opp igjen når de kom over på 3.tri?! Har begynt å kaste opp, helt uten forvarsel omtrent. Merker det rett før det kommer, men ellers er jeg bare litt svimmel/slapp etterpå. Ikke dårlig eller noe før. Er ellers i grei form tror jeg, sliten og trøtt naturligvis, men... Har kastet opp slik i noen uker nå. Snart redd for å gå ut igjen;/

 

Forresten ny her på 3.tri:) Tror jeg skal over hit i dag, er 28 fullgåtte uker i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen over:)

Jeg har ikke kastet opp ennå, men kjenner at jeg blir kvalm til tider på på slutten. Det er ikke samme type kvalme som jeg hadde i begynnensel (takk og lov), så fullt så slitsomt og irriterende er det ikke. Men, så vidt jeg vet så er det ikke uvanlig at enkelte får igjen kvalme i siste tri.

 

God bedring, det er forferdelig slitsomt å kaste opp slik helt uten forvarsel så lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

 

Nei, det er ikke samme type kvalme som i begynnelsen, heldigvis! Må bare plutselig springe på do, å så er det liksom over når man har kastet opp. Men hadde klart meg uten likevel.... Men ikke lenge igjen nå, så skal vel overleve dette også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av jentene har skrevet slike innlegg, de fleste har dreid seg om at kvalmen er tilbake. Kanskje det er babyen som sparker oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...