Gå til innhold

Tror jeg har verdens beste kæreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har det... må jo skryte litt av henne... Har klaget litt også... men alt i alt er hun bare så herlig...

Jeg leser om mange her som er hissige når det gjelder menn og prono og titting osv... Jeg vet ikke helt hva hun mener, men hun har oppdaget masse den siste tiden vi har bodd sammen.

Men tror hun ikke synes så mye om det, men forlanger ikke noe stort av meg av den grunn. På denne måten får hun den respekten hun fortjener...

Her om dagen fant hun noe jeg trodde jeg hadde kvittet meg med for lengesiden... Gamle dikt, og noen bilder fra da jeg var dum og ung... he he... Hun bare lo.. så sa jeg at hun måtte bare kaste det. Når det var gått noen dager måtte jeg spøre henne igjen om hun gjorde det... men nei, det hadde hun ikke. Det fikk jeg gjøre, om jeg ønsket det. Og sef. så ønsket jeg det... så jeg måtte grave på loftet hvor hun hadde studd det vekk. Hun syntes det bare var moro og se meg bli så flau... he he.. og der satt jeg og makulerte tingene.

Synes bare det er så bra og ha ei jente som ser at vi alle har en historeie, noe feil har vi også gjort oppigjennom ikke tar på vei av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...