Gå til innhold

samboer har bilde av sin egen penis på mobilen!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt... Vi må jo ha noe å vise fram uten å kneppe opp buksa... bir ikke damer imponert av det?!..

Nei... det har ikke jeg. Syntes det var skikkelig patetisk! Hva mener du om det? Synes du kan si til han at der går grensen... om han tar du han i gjenn... så frå du mobbe han litt!

Skrevet

ikke for å gjøre deg bekymret, men han har det kanskje fordi han har sendt det til noen. Vet om mangen som driver på å sende slike bilder til damer

Skrevet

såååå unødvendig kommentar!!!!! Stakkars jente! Enig med den forrige som svarte. Mobb han litt ... eller ta bilder av dine egne pupper og ha dem som skjermsparer på din telefon og tilfeldigvis vis ham dem... morro!! Ikke lag en stor greie av det, da blir det ikke en stor greie;)

Skrevet

beklager, men min umiddelbare reaksjon var også at det kan være han har sendt bildet til noen andre.. ikke meningen å gjøre noen lei seg eller deppa eller sinte, men det er nå min mening og reaksjon..

Skrevet

Vis fram telefonen til mora hans.

Da er han nok ikke så tøff i trynet lenger...

Skrevet

jeg har opplevd å få slike bilder selv, uten å be om det. Og han var i forhold. Jeg bare lurte på om det var feilsendt, men det var det ikke. Mange menn oppretter profiler på nettet for å sjekke om de fremdeles har draget. Penis og sex er hyppige emner, der kan de uforstyrret av deg og meg syte og klage over hvor lite sex de får hjemme stakkar.. DEN deilige pikken til tross...

Menn er fra mars, og vi er herfra :P

Skrevet

Jeg tenkte desverre også at han sikkert har sendt den til noen. Sorry ass!

Skrevet

Nei han har nok ikke sendt det til noen.. Han var fått seg ny mobil og ville teste kameraet :) Men den dagen en på jobben så igjenom bildene på tlf hans,fikk jo han seg et sjokk.. Stakkar.. men bildet ble sletta,og det er ikke blitt tatt noen nye :=)

Gitt om jeg fikk meg en god latter ;=)

Skrevet

HAhaha, da hadde jeg ledd om det var fyren min. De finner på så mye rart disse gutta:) Men får vel bare akseptere at det er den biten de fleste av dem er stoltest av;)

Skrevet

jeg tror ikke han har sendt det til noen, han digger sin egen penis, vil jeg si... hadde min samboer gjort det så hadde eg ledd av han... enig med noe som ble skrevet her,mobb han:)ta bilde av deg selv... !!

Skrevet

Hvordan vet du at han har bilde av sin egen penis på mobilen? Har du sett på mobilen hans uten at han vet det?? Er ikke det litt frekt?

Han har helt sikkert bildet der fordi han har sendt det til noen, men det lureste er vel kanskje å spørre ham? Skjønt jeg ville ikke spurt hvis du hadde sett på mobilen uten at han visste det. Da er det bedre å leve i uvisshet, og tro at han har bildet der fordi han liker å se på det når han er på jobb. Kanskje han syns det er litt kult? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...