Gå til innhold

De ringte meg i fra KRYBBEDØD foreningen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den synes jeg er drøy asså!!! Hva faen tor de at de er.... Nå ble jeg skikkelig forbanna får å si det mildt!!! HALLO!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du meldt deg inn i noe, abonnert på et blad so har med barn å gjøre, bokklubb? Gjerne opplyst om termindatoen? Da kommer det fort telefon fra dem "tilfeldigvis" rett etter fødselen. Frekke er de også! Det har vært utrolig mange tråder om dette her!

Skrevet

.....en annen liten ting som er like drøyt er at du IKKE har meldt i fra om at du IKKE skal ha slikt drit, hverken på telefonen eller i postkassa.

Så gå innom http://w2.brreg.no/reservasjon/index.jsp NÅ og meld deg ut...

Ringer dem en gang til, så anmeld dem, og dem får seg ei klekkelig bot!

Skrevet

Jeg har reservert meg jeg!!! Flere ganger og... Dårlig gjort å ringe nybakte foreldre!!! SKAM DERE!!!!!!!!!!

Skrevet

ja det opplevde jeg og etter nr to. syntes den oppringningen var unødvendig!( akkurat da iallefall) Har og resvert meg mot reklame og salg i brønnøysundregisteret, men det ser ikke ut å hjelpe på alle.

Skrevet

de ringte med å 3 uker etter at jeg hadde født.. påsto at edet var tilfeldig.. har aldri hørt noe fra de føøøør... skikkelig frekke.. i tillegg hadde jeg fødselsdepresjon så det hjalp ikke akkurat på..

Skrevet

de ringte meg 2 ganger !!! en gang to uker før magnus var født og 3 uker etter... tviler på at det er tilfeldig !

Skrevet

Tilfeldig? Neppe - Alle jeg kjenner har fått tlf derifra noen uker etter fødselen. Selv om en har reservert seg .... grrr

Skrevet

De ringte 2 uker etter at vi hadde fått eldste og det KLIKKA for meg.Dæven å sint jeg ble....er en god sak ja,men det skinner jo igjennom når de riger nybakte foreldre da...vil jo skremme og gi oss dårlig samvittighet om vi ikke betaler.

Nå er lillemann 3 mnd og jeg har venta på tlf fra de,forbredt på hva jeg skal spørre på en saklig måte....men denne gangen ringer de ikke????

Hmmmm har de det på datan at jeg var "gal"kanskje?? Hihi

Skrevet

Jeg har (heldigvis!) ikke fått telefon fra dem ennå... Og nurket er over 6mnd nå

Tildes mamma

Skrevet

Ikke uvanlig nei... Har hørt at de bla bruker fødselsannonser i avisene...

Med Litja glemte vi dette (fødselsannonse), og har ikke hørt noe fra dem. Med Storesøster satte vi inn annonse sent, og det gikk ikke mange dagene før vi hadde dem på tråden, nei.

Usmakelig - rett og slett.

Skrevet

Ringte både meg og min mann bare uker etter at snuppa var født..

Ble rett og slett dårlig av det...

Frekke er de også...

Min mann hadde sagt at det ikke passet å støtte de akkurat da på grunn av økonomien, men kanskje ved en senere annledning.. da fikk han svar tilbake at da kunne det være for sent...

Jeg la på før de fikk sagt noe da de ringte til meg...

Har ikke noe imot å støtte de egentlig.. det er jo en god og viktig sak!

men den markedsføringen via tlf som de går frem med er rett og slett usmakelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...