Gå til innhold

når begynte ditt barn med str 68 i klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er nesten 16 uker, bruker mest 62 men er fler og fler plagg i 68 som passer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun var mellom 7-8 mndr en plass, er vel en mnd siden hun begynnte med 74, da var hun 12 mndr :-)

Skrevet

åj..kansje tulla mi er litt stor da? på 3 mnd kontroll var hun 6060 g og 60 cm=)

Skrevet

Gutten min er akkurat 4 mnd og bruker 62/68. Bodyer passer fint i str 68, men andre klær blir litt for stort foreløpig :)

Skrevet

Gutten min er sju uker og har nettopp begynt med bodyer i str 68

Skrevet

Ca 4 mnd... Han var omtrent 63 cm og 6200 gram på 3 mnd kontrollen...

Skrevet

Hun er 4 måneder, og har brukt bodyeri str 68 i snart 4 uker. Noen bukser kan hun også bruke, men mange av dem er for lange på bena.

Skrevet

jenta mi var vel ca 6 mnd da hun begynte med str 68.

Skrevet

han var 4 mnd da jegb begynte med 68. brukt 74 siden 6mnd og nå må jeg opp i 80. han er 8 mnd;)

Skrevet

Jentene mine er snart 7 mnd, de bruker 56-62...mest 62... men de er små da:o)

Skrevet

jenta mi er 3 mnd og 2 uker og bruker 68 klær. veide 7430 g på 3 mnd kontrollen da, så hun er vel ganske stor:)

Skrevet

Då han var ca 10 veker. Str. 62 varte berre i eit par veker av ein eller annan grunn, og det same med 74. Han begynte med bodyar i 80 då han var 5 1/2 mnd, og han brukar dei enno (10 1/2 mnd)...

Skrevet

Guten vår var bare 2-3 mnd. No er han snart 4mnd og brukar 74. Han har voret stor heile tida d a, og gutar er vel vanlegvis litt større en jentene.

Skrevet

Er jo veldig forskjellig sikkert, sidan barna er ulik i størrelse og det samme gjeld kleda. Nokre 68 størrelser er små mens andre er store.

Gutten min begynte med str 68 då han var nesten 5 mnd..

Skrevet

Her var hun 2 mndr da hun begynte med 68. Hun er veldig lang i ryggen, så vi starta jo med bodyene. Da hun var 3 mndr måtte vi opp i 74 i bodyer, men resten av klærne var i 68 da :)

Skrevet

Hun er på vei inn i 68 og er 6 1/2 mnd.

Skrevet

Jenta mi er 3,5 mnd og har nettopp begynt med str 68. Bruker fortsatt str 62 også...

Skrevet

gutten vår har akkurat vokst utav 68, han er 4 mnd i dag. Husker ikke helt når vi begynte, men han var vel ca 2 mnd. Merker stor forskjell på ulike klesprodusenter, men bruker faktisk mest st 80 i bodier nå.

Skrevet

hihi, på 3 mnd kontrollen var snupp 6 kg og 65 cm:P

Hun er 3 1/2 mnd nå, bruker 62, men 68 passer det også ja...

Skrevet

Når hun var 8 måneder,fyller 1 år om 2 uker og bruker fortsatt 68..

Skrevet

Jenta mi blir 3 mnd på søndag å nå må vi begynne å bruke noe 68 i bodyer, det er så forskjell på str. Bukser i 62 er romslige i livet(hørte jeg bukseseler?), men akkurat lange nok.

Hun var 60cm og 5040gr ved 11 uker. Ikke noen kjempe akkurat =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...