Gå til innhold

Kynnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 37 og har til tider mye kynnere, men når disse kommer får jeg så forferdelig vondt nederst i ryggen også. trodde ikke man skulle få vondt i ryggen av kynnere, trodde det var mer rier? men det er jo ikke regelmessig eller noe, så det er ikke rier jeg har. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn jeg også. Ganske sterke kynnere med vondt i ryggen. Er bare i uke 31, og tror ikke det er noe farlig....

Har født før og det er ihvertfall ikke noe som ligner på rier...!

Men det er jo ikke så lenge til du skal føde så det kan jo hende livmoren trener skikkelig hardt nå og da kjenner du det i ryggen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggsmerter får nesten alle gravide, pga magen, vekta og det at bekkenet påvirkes. Så lenge smertene ikke kommer takvis samtidig med kynnerne er det nok ingenting å bekymre seg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakket med legen min om dette i går, siden jeg også har veldig mye kynnere, og noen ganger gjør det litt vondt (er 32+1). hun sa det var veldig forskjellig om man har kynnere eller ikke, noen har lite, andre har mye, noen har (tildels mye) smerter samtidig, andre har det ikke... så lenge det ikke går over til ordentlige rier er det ikke noe farlig. jeg får ikke vondt i ryggen, men blir heller "støl" foran på magen liksom - men har vondt i ryggen ellers hvis jeg sitter for lenge i en stilling for eksempel. kanskje vondtene i ryggen kommer av at du ubevisst spenner deg når kynnerne kommer? tror litt bevegelse er det som skal til for å hindre ryggvondtene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kynnere både i rygg og mage..noen ganger bare framme..noen ganger alt, sammen med menssmerter...tror det er ganske individuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...