Gå til innhold

Veldig aktiv frøken i uke 38 - trodde det skulle bli roligere nå jeg?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Neida, ho styrer på der inne - boltrer seg rundt kjennes det ut som. Trodde det ble såpass trangt der inne nå på slutten at man skulle kjenne at det roet seg betraktelig inni der. Elias var veldig rolig mot slutten. Ho her var rolig frem mot uke 28, og etter det har hun vært spinnvill!

 

Jaja, spark i vei, lille venn! Jeg kommer jo til å savne det når du er født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøh! Trodde jeg og. Har blitt LITT roligere, men desto hardere romstering. Men nå har jo lille hottentott sprella noe helt sinnsykt mye tidligere da.

 

Rart å se på..kan ikke noe for det men får litt Ailen-feeling..hehe.

 

Vi får vel være glad til at vi kjenner så mye liv, er jo et godt tegn.

 

Hvordan er sf måla dine nå a? Var de ikke små en stund? Kom fra jm i stad, 36!! Skal på ul 16/8 for å få beregnet str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, vi får vel bare være glad det er masse liv. Hadde det ikke vært det, hadde vi vært bekymra i stedet!

 

Sf målet mitt sist har steget GODT, mildt sagt. Sist jeg var til kontroll - i uke 35, var de på 33 ettersom jeg kan huske. Det ligger litt overfor den røde streken. Skal til ny kontroll til onsdag - spennende å se da. Var til UL på mandag, men fikk ikke noe estimert vekt - bare indikasjoner på at ho nok blir på størrelse med broren, som var 4100 gram, 51 cm lang og 34,5 cm hodeomkrets 2 dager før termin! Belager meg på det, men håper inderlig det ikke blir noe større unge!!!

 

have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...