Gå til innhold

I morgen åpner PrimaDonna


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle fra Bergen vil komme ;) hehe

 

Vi åpner brude og selskaps butikk i ytre arna i morgen.

og vi har da 30% avslag på alt i butikken.

og dette er på priser som er veldig lave fra før.

 

vi selger smykker, vesker og sko også.

og alt tilbehør til brud.

 

det har vært et slit å få opp butikk når man er i jobb ved siden av og i tillegg har en gutt på under 2 år.

men nå er vi i hvertfall i gang.

 

gleder meg til åpning i morgen, og håper noen vil komme.

 

nettsiden vår er: www.primadonna.no

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulighet for å kjøpe over internett med samme avslaget? =)

Skrevet

Hehe, ja kanskje det ;)

 

hva er du interessert i?

Skrevet

Vi har ikke satt dato for bryllupet enda, men jeg kikker interresert på ALT egentlig =)

Kommer det mere bilder på hjemmesiden? Har ennå ikke funnet min billige drømmekjole :-D

Skrevet

jada, kommer flere bilder etterhvert. vi har bare hatt det litt travelt.

hvordan vil du kjolen din skal se ut, hvilken størrelse er du og hvilken pris?

Skrevet

tubetopp, bred kjole med slep, fine broderinger og/eller perler. og enten knyting eller v-form i ryggen. ikke for pompøs, men ikke for enkel heller. jeg er i strl 36/38, og prisen må være under 10 tusen. Ellers er jeg også interresert i alt annet bruden trenger: slør, tiara, sko, veske og smykker =)

jeg er mest på vindusshopping siden vi ikke har begynt å spare enda, men det er greit å finne ut en ca pris.

Skrevet

Hørtes ut som en fin kjole ja.

 

våre dyreste ligger på 8000 kr.

slør kommer an på lengden. tror det dyreste er 990. tiara 620; sko ca 800 og smykker kommer jo helt an på hva du liker. men ca 500 der.

vi har også strømpebånd og ringpute og blomsterkurv ;)

 

og masse fine brudepike kjoler og små dresser :)

Skrevet

det var veldig fine priser! Skulle gjerne tatt meg en tur til bergen (bor i stavanger) men etter ferien er vi ganske så skrapet. Gleder meg til å se flere bilder på nett ;-)

Skrevet

Ja, vi er veldig rimelige ;)

 

du får ta turen til bergen når dere har råd :)

 

flere bilder skal komme!!

 

Lykke til med planleggingen!!

Skrevet

Lykke til med åpningen i morra! Håper det går bra, og at det kommer masse folk innom for å se (og kanskje også kjøpe?!)

 

Beklager at jeg ikke har fått sendt deg noen bilder av mine kjoler enda, men har vært i litt feriemodus ser du. Skal straks få gjort det. ;)

Skrevet

Du må gi meg en lyd om dere får inn kjoler i 32,...

 

ellers var det en veldig fin butikk..

Skrevet

Ja, vi må prøve å få inn kjoler i 32. er en veldig liten størrelse. men regner med det kommer inn både store og små ;)

 

så bra du likte butikken.

vi er i hvertfall kjempefornøyd :)

Skrevet

ga beskjed til din mann at jeg skulle ha den brudepikekjolen....den største dere hadde bare i en størrelse større tror jeg....

 

så håper du kan ordne en bra pris på den

 

turde ikke å kjøpe den da...siden det er så lenge til vi skal gifte oss.....og hun kan jo vokse mye til den tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...