Gå til innhold

NORETTA


Gjest

Anbefalte innlegg

håper det gikk bra i dag,og at du fikk vite hvordan gullongen ligger?

jeg er i en utrolig rar form for tia..ikke sover jeg,kroppen er uggen,og magen vond.skal lete etter optimistpiller tror jeg...hehe

romsterer veldig her,så jeg håper han er på tur lenger ned,og ikke finner ut han skal snu seg....skal en tur på tivoli med ungene nå.er enormt varmt her,så jeg GRUER!!!

ha en fin dag da =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Alt gikk forsåvidt bra... Ligger litt under den røde streken på sf- målet men det gjorde ikke noe sa jordmora... Tok opp det med kløe og hun mente at jeg skulle til legen til uka så han får kikket på dette... men hun trodde ikke at det var noe å bekymre seg for.. Jeg spurte henne om hun kunne si hvordan han ligger. Hun trodde rumpa var oppe på høyre side og hodet ned men hun var ikke sikker! Så sa hun også at hun ikke pleier å sjekke åssen den ligger så tidlig!?! Rart... Har lest om så mange som må til snuing i uke 36 og sånn... Men får håpe han ligger sånn som hun sier da... Skal spørre legen igjen til uka...:) Her er det fullt liv i magen også og det er deilig!!! Koser meg masse med det for tida:)

Kos deg i dag du, håper det går ba på tivoli!:)

Har du forresten finni noen optimistpiller?? Synes du er flink som leter etter dem!!!;) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh,du er på tur ned du å??hehe...har ikke vært i nærheten av den jæskla rødstreken jeg,men vet hvor den er da....hihiiii

er du veldig plaga med kløe? hvor da??

hadde litt på magen her for lenge siden,men det ga seg fort.irriterende med kløe ja,off..syns det er rart hun ikke kunne kjenne om han lå rett vei med sikkerhet,for det er jo det jm skal kunne liksom.han her ligger på høyre side,og rompa har nå gitt meg gnagsår,hehe..helt øm i magen.min jm har ikke undersøkt meg nedentil ennå nei.det er fordi hun er redd å sette igang rier,men hun kjenner etter hvor langt ned i bekkenet han ligger.men jeg blir sjekket på sykehuset neste gang,tror jeg di sa.

ang tivoli......GODT DET IKKE BLIR FLERE TURER DIT I ÅR......

sa du utpeisa.helt på felgen jeg.varmt og mye trasking.måtte innom bilen å hvile flere ganger.er glad jeg er ferdig med det.kjenner press i bekkenet,så i kveld blir det meg og sofaen.helt klart.

fant ikke di pillene,var vist utsolgt...men,jeg fant noen andre.

å di heter noe slikt som : "vondt? ta det med ro,det blir myyye værre" hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er visst det... Det klør mest på magen egentlig... Og over hele kroppen rett etter jeg har dusjet! Har fått en del røde prikker på magen også! Hvor kjenner du mest spark da siden han ligger rette veien hos deg???! Synes også det var rart at hun ikke kjente ordentlig etter! Spurte om hun kunne gjøre det men hun sa at hun ikke pleide å gjøre det så tidlig... Synes egentlig ikke at det er veldig "tidlig"!?!

Hva gjør de når de undersøker nedentil??

Dumt at de pillene var utsolgt da!!;) hihi...

Synes du er flink som holder ut og er optimistisk!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde røde utslett på magen som klødde.men hos meg gikk det fort over.(utrolig,til meg å være,hehe)

han sparker egentlig ikke mye mest bevegelser.kjenner det oppe ved venstre side,ved siden av navlen.der finner jeg som regel noe av foten,rett som det er.hvis du klemmer litt der rompa ligger,så beveger han seg som regel,og da kjenner du foten.han her strekker og beveger seg når jeg gjør det.så er det krafsing med hendene nede ved bekkenet.

av og til kjenner jeg det lenger opp også.på venstre side.rart hun ikke kunne kjenne skikkelig etter.det har da jm her gjort lenge.be legen kjenne etter du.si du gjerne vil vite det.

når det nermer seg termin blir du undersøkt nedentil,for å skjekke om du er moden.altså,klar til fødsel.di har gjort dette på sykehuset på meg hver gang nå.følger med om jeg har starta som sistgang.altså,fødsel på gang uten rier.hitill har det jo sett greit ut.men lurer litt på nå....sitter her,mutters alene,huset for meg selv(skjeldent) og har mensvondt i magen.tror ikke det er noe "galt",men selvsagt hadde det vært typisk om så var når jeg har en kveld for meg selv =0)

bare ryggen ikke blir værre så sier jeg ingenting..

ja di pillene var det vist flere som trengte,men erstatterne var gode di også...hehe skal si deg at det røyner på av og til med optimismen min...(spør mannen,han får gjennomgå ofte...hihiii)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal spørre legen til mandag om han kan kjenne etter! Må jo til han på grunn av kløen... Han her sparker egentlig overalt! Men mest midt på venstre og høyre side... Og noen ganger kjenner jeg noe helt nede også. Da kjennes det ut som han skal dette ut;) Med spark mener jeg flyttebevegelser! Han har ikke "sparka" ordentlig på lenge!! Det er bare rulling liksom!:) Men det er vel normalt eller??

Ikke rart at du har litt vondt nå da;) Etter den dagen din i dag!;) Bare ta det med ro nå... Lag deg en kopp te eller noe annet varmt.. det kan virke avslappende! da får du kanskje sove i natt og!;)

 

Må legge meg nå, skal tidlig opp i morra å jobbe... Æsj...

 

nattinatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper den kløen gir seg snart.man blir jo så gaaal av det også.

min har holdt seg på en plass leeenge nå,så jeg vet liksom hvor jeg skal kjenne etter,hehe.er normalt med lite spark nå ja.er jo mindre plass inni der.men her har det jo vært lite å kjenne lenge.tenker det er turboturen i dag som gir meg verk ja.sitter å glor litt på tv,og bikkja er henta inn.stilt og godt er det.drikker farris jeg,men har lyst på noe søtt!! hva er det som skjer? hehe..tror jeg skal "låne" litt godis fra ungene.ikke ofte jeg får lyst på slikt,så jeg smir mens jernet er varmt =0)

sove? håper jeg får det,for jeg er evig trøtt for tiden.

natt da.jeg trenger ikke tidlig opp,jippi !!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...