Gå til innhold

telefon som kimer i ett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på overtid og telefonen ringer i ett kjør. Hyggelig at folk ringer, men blir stressa-og har nå skrudd av telefonen-hvordan si på en høflig måte at beskjed skal bli gitt når noe har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt i starten av graviditeten fortalte jeg folk når jeg har termin. Men så har jo folk glemt det og spurt igjen og da har jeg bare sagt at jeg har termin i slutten av mnd og at det nok sannsynligvis ikke blir før i sept. I håp om at jeg så skal unngå mye mas på slutten.

 

Skjønner godt at du blir sliten av det, man blir jo selv gående og vente enda mer når alle andre maser. Folk får jo vite det! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å være spesielt høflig heller jeg, bare sagt det rett ut hva jeg syntes om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 14 dager over sist, og husker jeg ble tussete av at alle ringte! Vet jo at de bare var bekymret og ville være gode venner, men det føltes nesten som fødepress:) Hormonene er jo ikke helt bestevenner på overtid heller! Prøv å screene, la pappan svare, eller gi beskjed om at du gir beskjed når ting er i gang:)

 

Lykke til, håper det skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips jeg har fått er telefonsvarer med hyggelig beskjed om at det fortsatt ikke har skjedd noe eller lignende. Så tar de kanskje hintet. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noen meldinger men ingen tlf. Har 13 dager igjen og da. Men det synes jeg er greit, for de kan jeg svare på når jeg føler for det.

 

Des. regner de fleste med at de får vite det etterpå uansett. Blir nok mest slitsomt med mamma som kommer til å få hetta hver gang jeg ikke tar tlf. og ringe gubben og alle som kan få tak i meg..hehe. Altså jeg går ikke med mobilen rundt halsen til enhver tid.

 

Si det da vel, vi sender ut melding når det er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...