Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Han er i barnehagen på tilvenning, og jeg klarer ikke slappe av. Sitter bare og lurer på om han er lei seg eller om han spiser maten sin. Daaaakar lille klumpen til mamma :-(
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 det er nok mange av oss i disse dager .. sukk.. du har det nok verre enn poden .. prøver i alle fall å si det til meg selv
dagni Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Uff...Jeg kvir meg sånn til det er min tur...Tulla vår skal begynne neste uke, og hun er så knyttet til mamma... Håper det går seg fort til...Hvordan gikk det med hutten din når du dro?? Sender deg en klem...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Han hylte mamma og strakk seg. Kunne like så godt knust hjertet mitt med en hammer. Er så lei meg... Hører alle sier det er verre for oss, men vet ikke om jeg tror helt på det. Han er jo vant til å få oppmerksomhet hele tiden, og dette må jo være forferdelig for han stakkars! Gråter sånn at jeg nesten ikke ser hva som står her.
lali Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 min datter begynte i barnehagen i august i fjor. det har gått kjempefint. hun var 9mnd når hun begynte. har ikke grått en eneste gang under levering. har omtrent ikke tid å vinke til meg
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Heldig du da...... Gutten min er nesten 2 år og kanskje litt mer obs på hva som skjer.
beri Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 min gutt er 14 mnd, begynte med tilvenning på mandag..Har gått strålende..verst for meg:)
Sophie juli 2005 Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Første dag uten protester i dag da vi leverte gullet til dagmamma - det tok tre uker, men trenger nok et par uker til før hun er 100% tilfreds med sitt nye liv. Vet at noen barn venner seg til barnehage/dagmamma etter noen dager, men her i huset tok det altså lengre tid. Hun er ekstremt mammadalt og pappa sin permisjon ble overført til meg + har ikke familie i byen til å sitte barnevakt, så hun har hatt meg "døgnet rundt" det første året - ikke rart det har vært en tøff overgang. Stakkars liten ..... hun har ikke vært noen glad laks :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå