Gå til innhold

skal jeg ha dyne eller sovepose i vogn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har helt siden jeg ble gravid tenkt på og kjøpe en slik lammeull pose til og ha i vognen...siden den var fin både vinter og sommer...har ikke tenkt på og ha dyne oppå det igjen, tenker det blir veldig varmt på vestlandet?

helt til min mor sa i går at man skal både ha sovepose og dyne i vogn.....så nå tenker jeg bare på og ha dyne i vognen og skippe soveposen....blir det for lite/ for kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei - vestlandet her også :) vi skal ha begge deler - altså dyne til litt mildere dager, og sovepose (dun) til kaldere dager. temperaturen varierer jo så mye her, at man må se det an dag for dag, tenker jeg :) en ekstra dyne til vognen koster jo ikke all verden... og hvis temperaturen når sommervarme, er det sikkert nok med bare et pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen bør vel ha noe både over og under seg etterhvert som høsten kommer. Det fine med lammeullsposen er at du kan bruke underdelen under, og veksle mellom dyne og overdelen til lammeposen, alt ettersom hvor kaldt det er. Jeg har brukt hele posen mest om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ullskinn til vogna, og babyen skal ligge i soveposen som hører til vogna (OTH), den er ikke så veldig tykk så jeg er redd det kan bli for tynt... Tenkte på dyne over der igjen, men vi finner fort ut hva som er passe vil jeg tro... Det er jo ikke akkuratt de kaldeste vintrene på vestlandet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ha begge deler, så kan jeg bruke skinnpose når det er kaldt og vogndyne når det ikke er fullt så kaldt. Men hvis det er veldig kaldt må man vel bruke begge deler regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bruke begge deler, gjorde det sist også. Det er jo veldig kaldt i desember her på vestlandet. Jeg legger babyen inn i soveposen, og tar dyna over soveposen, dekker det ordentlig til. Legger selsagt noe deilig og varmt under babyen...lammeskinn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...