Gå til innhold

Noen som vet om poliklinikk på haukeland er åpen i helgene?


tassi2venterjente12oktober

Anbefalte innlegg

Legen har henvist meg dit pga smerter øverst i magen,som er symptom på gallestein. Sendte henvisning i går. JEg tok kontakt med legen i dag igjen, for syns det er lenge å vente til over helgen. Tenk om det er noe med babyen? (Legen mente det ikke var det), men er jo bekymret. Vært mye våken i natt med vondt. Så nå venter jeg på at legen skal ringe meg tilbake..Syns de kunne ta smerter i magen litt mer seriøst.. Er 31+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg da, er veeeeeldig lenge og vente på å komme til for en gravid jente... Jeg er ikke sikker på Haukeland, men ta og ring ned der... Si at du må få komme til...Krysser fingrene for deg! PS! er fra bergen selv, og venter en gutt 5 okt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fra Bergen også? kjekt da.. Ja må høre om får komme til. kjenner masse spark å sånn, men vil få det undersøkt likevel. Hvor i Bergen holder du til? Jeg bor utenfor, i Nordhordland. 20 min fra sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, min første. Din også? Jeg er 27 år og gift. Bygget hus her ute. Mannen min er her i fra. Venter på at legen skal ringe meg. Trenger ikke å ha dårlig tid da..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

poliklinikken på Haukeland ikke åpent i helgene..

Hvis det blir ille, er de veldig vant+ flinke til å behandle gallestein på legevakten. Bare gå inn ambulanseinngangen, så slipper du å vente så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...