Eilie, med 3 små:) Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jepp, satt det inn 8 uker etter fødselen, men byttet den med en hormonspiral etter to jævlige mnd. Har aldri blødd så mye før.. Og hadde dobbelt så lang periode med blødninger. Brukte ob og bind og skiftet hver time på det værste.. Gikk kke ut en gang, for det var helt ute av kontroll. Fikk mer utflod også og da kom også soppinfeksjonen.. Jippy! NOT! Nei, det skal jeg aldri mer bruke. Nå har jeg hatt hormonspiral siden pinsen og har hatt litt smøblødninger under periodene. Gud gave til kvinnene! He he. Men vi er alle forskjellige, håper du får bedre erfaringer enn meg!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Jepp! Blødde litt mer enn vanlig ved mensen og hadde litt mer vondt, men ellers greit. Vil ikke ha hormonspiral, da dette kan føre til depresjoner (kjenner to som fikk det av den type spiral) og kraftig vektøkning hos ca ti prosent av de som bruker det.
Gjest Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg blødde mye mer og fikk mensensmerter (noe jeg ikke hadde hatt før). Også hadde jeg smerter under sexakten... Var en befrielse å få den ut! Ikke riktig prevansjon for meg, men det er jo veldig individuelt... prøv den, og vurder selv
MegOgAlleMine Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 hei... jeg har også de samme negative bivirkningene med kobberspiral. kunne tenkt meg hormonspiral..men er så redd for å gå pp i vekt med den..erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå