Gå til innhold

får deres barn flaske i senga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de skal sove?eller ellers?hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min på 11 mnd får fortsatt en flaske med velling ca kl 07 om morran... da sover han vil ca 9-10 tida igjen...

hehe er litt veldig b menneske jeg og synes det er kjempe deilig...

ikke når han skal sove på kvelden...

Skrevet

Vår gutt har aldri fått flaske i senga, hverken om kvelden eller ellers. Flaske får han når han spiser, og det gjør vi ikke i senga:)

Skrevet

pupp er også mat....ikke det i senga heller da eller??????

Skrevet

ja det får hun...jeg drikker da i senga, og det samme gjør tulla slik at hun ikke våkner helt opp så tidlig om morgenen, men legger seg for å sove igjen,

Skrevet

Guttungen på 17 mnd får flaske med seg i senga når han sover hvilen sin på dagtid, men får ikke på kvelden pga tennene.

Han koser seg masse med den flaska på dagtid og jeg syns det er helt greit. Men det er også fordi han ikke får melk til maten. Han vil nemlig ikke spise da, vil kun ha melk....

Skrevet

Minsten her får velling både på mårra og på kvelden i senga...men vi pusser tenna oppi senga da etter flaska...ser itte det store problemet emd det..de to eldste fik også det og de sluttet da de var 18mnd..det skal minsten også gjøre..da er det helt slutt med flaske.

Skrevet

jenta vår på 3 mnd får flaske i senga om natta hvis hun våkner... Sover som regel rundt nå. Da sovner hun fort igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...