Gå til innhold

Nå må jeg spørre... Hvor lenge etter tegningsblødning?


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Jeg har, som endel har fått med seg, hatt tegningsblødning siden søndag. Den ga seg i går og har ikke kommet tilbake, var som en mens, omtrent. I natt hadde jeg noe som lignet på veer, regelmessig, men ikke så vondt. Tror ikke det kommer til å skje noe mer i løpet av dagen annet enn de sedvanlige kynnerne et par ganger i timen.

 

Dere som har hatt tegningsblødning og født: Hvor lang tid etter startet festen og hvilke andre fødselstegn hadde dere? (Slimproppen gikk for lenge siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med meg gikk det nøyaktig 13 dager.. bruker visst maks å gå 14 dager cirka... så jeg var kanskje litt uheldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den var slutt?

Så med andre ord går jeg maks 12 dager over termin.

Mye vits i å blø, får'n si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap fikk jeg tegningsblødning ettermiddagen før vannet gikk. - Og barnet kom dagen etter der (på natta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurer på; hvor mye blod kommer vanligvis ved tegningsblødning, hvor mange dager kan det vare og er fargen frisk og rød eller blandet med utflod e.l (rosa eller brunfarget)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym som lurer på hvor mye det skal være ved en tegningsblødning. Jeg fikk beskjed av min jordmor på mandag at det skulle ikke vær så mye som ved menstruasjon. Da skulle jeg ringe føden. Men det virker jo som om lillemarte her har hatt mer så nå ble jeg litt usikker...?

 

Krysser fingre for at det går i gang for deg snart lillemarte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte friskt blod og helst pletblødninger. Jeg var inne på fødegangen da jeg syntes det ble litt for mye en kveld og de sjekket at alt stod bar til med baby og sånn.

Fikk beskjed om at alt var i orden, men hvis baby ble roligere , som h*n ikke er blitt, så skulle jeg ta kontakt.

Det var litt nervepirrende å gå sånn og vente. Da jeg tok kontakt sa de at jeg gjerne måtte ha ringt allerede da det startet. Men jeg fulgte liksom den infoen man finner om det, bla. på sykehusets hjemmeside.

 

Ennå har ingenting gått i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...