Gå til innhold

Ny tråd: Hva er det søteste dere kjøper til babyen?


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Babysokker!!!!!!

 

Finnes det noe mere nusselig??? Stakkar babyen i magen min, kommer til å ha haugevis med sokker, da moren kommer til å gå helt amokk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sokker er herlig, ja. Og luer. Jeg har en stripete rød og hvit en som er veldig søt. Og så liker jeg veldig godt en ting til å henge på glidelåsen på jakka med navnet hennes på, som jeg fikk av Dodge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt noen herlige sokker jeg også , men vil vel si at det søteste jeg har kjøpt til nå er en søt liten rosa kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skodilla! Så den lille har fått mange nusselige sko. De aller fleste er "sko" i stoff, siden de harde egentlig er veldig upraktiske. Sokkesko kaller jeg dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen aldeles nydelige små rosa borrelåssløyfer til å ha i håret....får bare håpe hun har hår da...og at det faktisk blir en jente...hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svakhet for luer jeg, har kjøpt inn 9 luer allerede i nyfødt størrelser:-) pluss at jeg jo har mange fra før da, ettersom dette er min 3:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse søte klær, og sånn SUPERmyk kosebamse, som han ikke kommer til å ense er der på en tre-fire mnd:) Og så digger jeg Supermann bodyen som jeg bare måtte ha da vi fikk vite at det var en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loli :

Hvem har sagt man ikke kan teipe fast små rosa borrelåssløyfer på hodet til en skallet gutt?? ;)Loli

 

Er jo så mye søtt atte...men muttern har strikka et par sokker med bjeller på. Dette for at vi skal høre hvis han løper av gårde rundt på barsel. hehe måtte jo flire litt av a:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte en lyserosa burberrydress (jakke/bukse) til henne som er sååååå herlig. så kjøpte jeg en brun bolero med gullglitter med matchende alpelue...

 

er jo sååå mye herlig tøy til jenter :) har en gutt fra før, men ser at det er mye lettere med jentetøy... blir nok ei lita dolle jeg får ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...