Bromelia Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 2 måneder er kanskje litt tidlig, men tullemor er så våken, og hun kjeder seg nedi dypvogna. Hva gjør dere? Har dere h*n i bæresæle, eller hva gjør dere for noe?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg begynte da han var 7 mnd, da var han for lang til bagen og kunne sitte selv.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg begynte med sportsdelen når gutten min kunne sitte selv. Nå kan du jo legge en dyne bak ryggen hennes slik at hun får sett litt.
Kaksa Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Vi begynte med sportsvogn i går faktisk og nå er hun 6,5 mnd.. Sitter ikke helt stødig selv enda, men ikke lenge før! 2 mnd er vel litt tidlig ja, ikke bra for de små ryggene å sitte for mye oppreist tror jeg!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Det er vel fra 6 mnd en kan bruke sportsvogn. På simo`n min mener jeg det står på sportsvogndelen at den ikke er for barn under 6 mnd.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 kommer vel an på hvordan vogn man har...kan feks ha en liten mykbag oppi sportsdelen...men spørs om hn ser noe mer..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Frøkna vår er 4 mnd og vi har Brio kombivogn og den har en "luke" på kalesjen som kan åpnes. Legger henne på magen i vognen så hun kan ligge og titte ut av denne luken. Den har netting foran så det kommer ingen dyr inn heller. Helt supert og frøkna er superfornøyd med å ha overblikket:-) Fin trening for nakke og rygg er det også, istedet for belastning som det fort kan bli om de blir "satt" opp.
Tigergutt Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 En regel er vel at de skal kunne sitte selv for å bruke sportsdelen. Snuppa mi er også veldig nysgjerrig og våken, og synes det er kjedelig å ligge i vognen uten at det skjer noe. Jeg bruker babybjørn mye! Men, etter at hun har blitt 4 måneder, og er opptatt av hender, føtter og det som skjer rundt henne, har det blitt lettere å ha henne i vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå