Evelinemor Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Har Avent sin håndpumpe, men synes ikke jeg får ut noe særlig melk, ikke når jeg har spreng en gang. Er elektriske pumper mer effektive? Det bør jo ikke være slik at en må spare i flere dager for å få nok til å være vekk et måltid... Noen som har prøvd den enkle elektriske Medela-pumpa for eksempel?
Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Junior har blitt mindre og mindre glad i puppen, så nå pumper jeg og gir flaske i stedet. Jeg hadde Avent håndpumpe, men fikk for lite ut av den, og det tod for lang tid. Vanskelig å få i gang utdrivningsrefleksen. Kjøpte en Medela Mini Electric, og den synes jeg fungerer kjempefint. Pumper ut mye mer med den ) Koster i underkant av 700 ny. Den bråker litt, men det er nå ingen stor sak..
Evelinemor Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Veldig interessant! Den er enkel, ikke sant? Bare å putte i veska?
go`mor Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Uten tvil!!!!!!!! Har hatt Avent IQ, super fornøyd med den! Kan ikke sammelingnes med en håndpumpe!!!!!!!
Mari26 Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg har også avent håndpumpe-får nesten ikke ut noe med den:( Lånte elektrisk pumpe på helsestasjonen-det funka!!!!
Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Super tråd, har også tenkt å kjøpe meg en elektrisk pumpe. Skikkelig tidkrevende med håndpumpe synes jeg. Jeg lånte en elektrisk pumpe på helsestasjonen da jeg hadde brystbetennelse, men den funka ikke til meg, "fronten" (den som er mot puppen) var for liten, bare akkurat så vidt stor nok til å dekke brystvorten, så det kom aldri noe mm. Men det finnes sikkert flere størrelser da håper jeg.
Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Jepp, den er liten og nett, får fint plass i veska. Funker også med to AA-batterier. Flaska som følger med tar ca 170ml. Men div andre flasketyper kan kobles rett på. NUK i hvertfall. Og jeg har hørt at Dr. Brown sine flasker kan kobles rett på pumpa.
Evelinemor Skrevet 11. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2006 Da synes det som om elektrisk er å foretrekke. Men hvilke typer finnes av disse da? Har sett Medela sin. Og på ebay finnes mange varianter. Hvilken vil dere anbefale? Må være kjekt at den går på batteri, ja.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Hadde chicco manuell pumpe først.. Denne fikk jeg omtrent ikke noe ut med.. svært lite så jeg kjøpte meg Mandela Swing (helt ny modell) Går stille & er kjempebra! Elektrisk var tingen for meg hvertfall!
Mamma til tre Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 Eg skreiv om mine brystpumpe-erfaringer i ein tråd under Ammedebatten..
Mamma til tre Skrevet 11. august 2006 #11 Skrevet 11. august 2006 Nei, det var visst her inne på denne debatten.. http://www.dinbaby.com/forum/thread/5870712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå