Gå til innhold

Vil ha det vondt nå!! er lei....Noen andre??


tira fødte 24/08

Anbefalte innlegg

nå er jeg så lei at jeg snart begynner å gråte.... :( vet at bebien kommer når hun er klar, men likevel........ jeg har gått å ventet hver dag siden uke 36 nå......men ingenting skjedd..... ble sendt på sykehus i uke 36 pga falske rier ser du.... og har jo hatt et håp siden....nå er jeg i uke 38, og sitter her fremdeles..... buhu... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også møkkalei hvis det er noen trøst:-) har ei drøy uke igjen, og gjør alt for å få rier nå! går til modningsakupunktur hver 4 -5 dag ca og om to timer skal jeg til fotsoneterapeut. håper det setter fart så jeg får gode kynnere som gjør jobben!!

 

har du prøvd det? er mange som har god effekt av alternativ medisin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke håp for tidlig.. Det gjorde jeg også,og nå sitter jeg har 5 dager over termin like gravid!!! Slimproppen gikk i går da,men det er omtrent det eneste tegnet + kynnere som ikke gjør vondt i det hele tatt. Hadde en periode rundt u 35 der jeg og hadde mye mensvondt,men det roet seg helt igjen.Har prøvd mye rart for å få rier,men det må vel komme av seg selv,kjedelig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too, er lei, har 27 dager igjen og prøver alle mulige triks, men tviler på at hun kommer noe før, har gått over to ganger før:-(

 

Like før jeg tar keisersnitt på meg selv her nå altså:-)

 

Har bare lyst å gråte ut min frustrasjon. UUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldigveldigveldigveldig klar nå, altså. Var hos jordmor i dag, og hun skrev "veldig fødeklar!" på kortet mitt. Haha. Og så ble jeg strippet for andre gang. Nå SKAL det skje noe snart. Jeg ble sendt på sykehus i uke 35 med falske rier selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samma her.. var på sjukehuset pga evt seteleie i uke 35 og fikk beskjed av fødselslegen: "denna ungen kommer nok snart". Så jeg dro med meg min mor på shopping av det siste jeg trenger og dro så hjem, vasket alt av klær o.l til lillegutt. Siden jeg har bekkenløsning og litt plagsom rygg så får jeg ikke gjort så mye, så venting ble det mye av ja. Men HER sitter jeg da ennå, med 7 dager til termin og lillegutt i magen og flere netter på rad med modningsrier... HVOR er de ekte riene??(kommer til å angre jeg har sagt det når dem kommer) hiihi..

*Baby kom ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så oppgitt jeg blir når jeg ser dere er leie, som har to uker til termin!!! Jeg er 13 dager over termin, jeg....! Stiller meg først i køen for å få føde nå.

 

Lykke til, alle sammen! -Men la meg komme først nå.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 dager over termin jeg også! Var på overtidskontroll i dag, og var veeeldig lite moden!! Så er ikke så stort håp om at det skjer med det første...

 

Men nå er jeg så over-lei at jeg har resignert litt. Så har det ikke så fælt med å vente lenger. Innen 1 1/2 uke har jeg i alle fall babyen i armene mine:) Men sier selvfølgelig ikke nei takk til å komme først i føde-køen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 dager over jeg, så bare still dere bak;o)

Med meg og babyen går det veldig bra, skal på ny kontroll i morgen og er veldig spent.....Hvis ikke det har startet mandag, blir jeg satt igang...

Så snart har jeg prinsen min, og det er velfortjent nå synes jeg..

 

Lykke til alle dere andre og.....

PS: dere som er leie en uke før termin burde gå inn i dere selv litt, forvent heller å gå litt over ..Ellers vil de neste ukene bli et helvete for dere...hehe....Jeg har smurt meg med tålmodighet og da har det gått greit å gå over....

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :)

 

jeg føler virkelig med alle dere som har gått over tiden. jeg går jo selv med de tankene at jeg kan komme til å gå over tiden selv. selv om jm sa til meg at jeg høyst sannsynlig ikke kommer til å gå over....men det er jo ingen garanti... alle i familien min har fått før tiden, men jeg er vel en av dem som henger igjen :) Fikk førstemann 22 dager før tiden, men ble jo satt igang, så vet jo ikke om han ville kommet før eller etter....

 

Jaja, er litt godt å kunne trøste meg med at det er andre og som har det som meg, og at det iallefall ikke er mere enn toppen 4 uker til hun kommer.... 4 uker......oj......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...