Gjest Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 ikke egner seg som klesplagg på gjester i bryllupet deres ? Snakker da om kvinnelige gjester ,,,
Pocoyoツ Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Pinntrange og korte skjørt og hvite kjoler! (Hvis bruden err hvit)
Dubbe Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jepp, sånne (unnskyld språket, mine damer) fitte-korte kjoler, som er pin trange.. Ellers, så signerer jeg *tullerusk* her Pass på at forloveren din har truse på seg!! Var i ett bryllup der forloveren var veldig oppmerksomhetsfreak, og gikk faktisk uten truse. Det flaueste var, at hun sa det så høyt, mange ganger.. *ÆSJ*
Maud Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 La meg se - bikini, kjeledress, olabukser... Nei, helt ærlig, så stoler jeg på mine gjesters vurderingssans. Vi har ikke skrevet noen kjeskode på invitasjonen heller. Så korte skjørt at hårene synes, sier seg selv at ikke er aktuelt. Heller ikke å komme i sin egen brudekjole (det kjenner jeg en som opplevde). Å gå uten truse og fortelle alle andre om det, det er harry det! Vi risikerer at samboerens forlover kjører det samme showet. Han har fått det for seg at han skal komme i kilt. Sikkert en billig kjip variant (han har dårlig råd og ingen skotsk tilknytning). Han liker også oppmerksomhet og vil fremstå som "frigjort" og kommer nok uten truse under og kommer sikkert til å fortelle det til folk. Ham om det, sier jeg bare da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå