Gå til innhold

Litt flau, ang. evt sopp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lenge trodd at jeg har hatt en soppinfeksjon, men nå har jeg akkurat tatt tredje Canesten-kur på tre måneder, uten at det har hjulpet noe særlig. Har brukt stikkpille + krem noen dager. Kanskje det ikke er sopp? Klør ikke noe særlig. Men har litt stikkende følelse rett innenfor skjedeåpningen. Og det er ømt, nesten litt vondt å trykke rett innenfor. Lurte på å prøve med Vivag-stikkpiller. Noen som har prøvd det? Noen andre som kjenner seg igjen i beskrivelsen? Føler iallefall at det er litt irritert der nede, kan det bare være tørrhet? Har ikke lyst å spørre jordmor/lege, fint visst jeg kan høre deres tips, så kan jeg vurdere ut i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville tatt en tur til legen. Er ikke noe særlig og prøve ut mye forskjellig med en liten en i magen. Legen gjør jo slike undersøkelser hver dag så det er ikke noe å tenke på.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader hvertfall ikke å prøve Vivag. Symptomene hørtes jo ikke ut som typisk soppinfeksjon. Jeg synes Vivag hjelper mot tørrhet og har ikke hatt problemer med hverken sopp eller utflod etter jeg begynte å bruke det (litt utflod nå på tampen av graviditeten, da). Men leser at du har vondt, og da ville jeg nevnt det for JM/lege. Ellers er jo stikninger nedentil helt vanlig under svangerskapet. Håper du får noen gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...