Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Har lenge trodd at jeg har hatt en soppinfeksjon, men nå har jeg akkurat tatt tredje Canesten-kur på tre måneder, uten at det har hjulpet noe særlig. Har brukt stikkpille + krem noen dager. Kanskje det ikke er sopp? Klør ikke noe særlig. Men har litt stikkende følelse rett innenfor skjedeåpningen. Og det er ømt, nesten litt vondt å trykke rett innenfor. Lurte på å prøve med Vivag-stikkpiller. Noen som har prøvd det? Noen andre som kjenner seg igjen i beskrivelsen? Føler iallefall at det er litt irritert der nede, kan det bare være tørrhet? Har ikke lyst å spørre jordmor/lege, fint visst jeg kan høre deres tips, så kan jeg vurdere ut i fra det.
komplett familie Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 jeg ville tatt en tur til legen. Er ikke noe særlig og prøve ut mye forskjellig med en liten en i magen. Legen gjør jo slike undersøkelser hver dag så det er ikke noe å tenke på. Lykke til.
Leod Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Det skader hvertfall ikke å prøve Vivag. Symptomene hørtes jo ikke ut som typisk soppinfeksjon. Jeg synes Vivag hjelper mot tørrhet og har ikke hatt problemer med hverken sopp eller utflod etter jeg begynte å bruke det (litt utflod nå på tampen av graviditeten, da). Men leser at du har vondt, og da ville jeg nevnt det for JM/lege. Ellers er jo stikninger nedentil helt vanlig under svangerskapet. Håper du får noen gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå