Gå til innhold

Urolig!!!


jakm80

Anbefalte innlegg

Begynner å bli så forferdelig urolig over alt mulig. Masse kynnere så nå føler jeg at babyen snart kommer og at det blir prematurt ( 30. uke bare), moren min låg strekk ut de siste tre mnd for å hindre fødsel så kom jeg en mnd for tidlig. I tillegg er jeg urolig for om alt er bra med den lille der inne, er alt som det skal for det kan en jo ikke vite sikkert.. Og gruer meg forferdelig til fødsel, hørt mange skrekkhistorier fra venninner som nettopp har født!! : ( OFF, fikk ikke sove i hele natt og har en ekkel følelse i magen! Kan ikke mase på folk om det heller, skal til jm på tirsdag- snakke med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!! Uff..ikke morsomt å ha slike tanker. Men jeg kan trøste deg med at jeg har det helt likt med kynnerer og er også redd at jeg skal føde snart(er også 30 uker) Tror mange er bekymret for at noe er galt med babyen sin..det er jo det værste som kan skje. Jeg har derimot hørt mange solskinnshistorier om det å føde.Har aldri født selv, men har hørt flere si at smeren ved å føde er en bred smerte. Husk at riene bare varer ca ett minutt og at det som regel er pause mellom. Og smerten ved å føde fører noe fantastisk med seg..vi får jo et barn,så uansett hvor vondt det gjør vil det alltid være verdt det..Sånn prøver ihvertfall jeg å tenke når jeg begynner å grue meg til fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det. Dessuten kan nok ikke fødsler sammenlignes med hverandre. Vi er jo forskjellige og opplevelsn av det vil nok variere. Blir godt når den lille er ute og vi kan kose med henne, men da er det nok nye bekymringer.. he, he! Alt er nytt og skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...