Gå til innhold

Ang permisjon 8 mnd/ 12 mnd


Tvilling-77 med gullguttene

Anbefalte innlegg

Når må man gi beskjed til arbeidsgiver om dette? Trodde ikke det hastet enda, men selvfølgelig en fordel at arb.giver får beskjed så fort som mulig. Har ikke termin før 22. okt, men nå viser det seg at de har lovet vikaren min ett år...! De har vel baer regnet med at man tar ett år de da?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noen regler for det, men man bør vel si fra et par mnd i forveien. Og det er du jo nå, så det burde holde! Synes de var tidlig ute med å love vikaren din ett år, før de hadde spurt deg i det minste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kommunen og måtte levere papirene 3 mnd før termin. Fra da av har de krav på å vite det. Ikke ditt problem at de har lovet vikaren din ett år, hvis du har planer om å ta 9mnd eller hva det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig dårlig gjort at de lover vikaren 1 år uten å spørre deg først!!Det har de ikke lov til!Det er jo du som bestemmer hvor lang permisjon du skal ha!

Jeg ble spurt av arbeidsgiver om hvor lang permisjon jeg skulle ha da jeg var 6 mnd på vei.

Men nå jobber jeg i en liten privat bedrift hvor jeg snakker med sjefen daglig.Så jeg måtte ikke levere noen papirer.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiii har dem lovet det ja.

Selv har jeg absolutt ville gått for 1 år og tror kanskje de tenker at de fleste velger den løsningen i dag siden det er ikke så mange kroner etter skatt i forskjell.

Må jo betale for barnevakt når man begynne rpå jobb å man får jo ikke kontantstøtte før barnet fyller 1 år så jeg fann ut at det var ikke snakk om mange tusen lapper nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere. Har fått laget en oversikt over de forskjellige alternativene sammen med ei på lønn her, så valget er mitt sa hun. De måtte bare vite det når jeg tok permisjon : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...