Gå til innhold

svigers kommer ikke 1,5 mnd takket være dere...en tung bør er løftet fra mine skuldre:)ellers skravle skravle


lana<3

Anbefalte innlegg

Nå er klokka fire på natta og jeg får ikke sove, har en baby som dunker meg med hodet sitt i ribbeina mine au au...og det utløser jo selvfølgelig både halsbrann og kynnere...har vel nesten lest hvert eneste innlegg her idag...skal snart ut med hunden og gå av meg disse vonde kynnerne...

 

Ellers så må jeg si at det var en utrolig støtte jeg fikk av dere når jeg fortalte om svigers som ville være her i en og en halv måned...fysj og fysj...snakket flere ganger med sambo om at han måtte få dem til å ikke komme...han ble også sjokkert over responsen jeg fikk her inne. han ville ikke si noe til dem om dette så jeg ringte ned til dem og fortalte hva jeg følte...på min gebrokne spansk ha haha...men jeg fikk sagt hva jeg ville og min samboer fortalte ettterpå at de kommer "bare" 14 dager nå....jeg takler det...at ikke svigerforeldre kan tenke litt selv egentlig...komme og mase midt i fødselstiden...

 

i tillegg har jordmoren min begynte å bable med meg om at jeg må begynne å tenke alternativt til fødselen siden jenta sitter i seteleie....merkelig at hun begynner å bable om det i uke 34 egentlig siden babyen kan snu ganske godt mulig fram til uke 38...kan jo hende siden både jeg og min søster lå i seteleie til vi bble snudd av legen riktig vei...min søster snudde seg jo tilbake da, men hun kom ut riktig vei når hun ble født...jada føde med seteleie med kraftig bekkeløsning sikkert...men keisersnitt er jo baaaaaaare sssssåååååå nifst det også ...har opplevd å operere litt lenger oppe på kroppen og da fikk jeg to operasjonssår..det var så vondt de to første dagene etterpå og kunne ikke ligge på siden på en hel måned etterpå...huff...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kjekt å høre at svigerforeldrene dine ikke kommer i 1,5 mnd.! Det må jo ha vært en tung bør som ble luftet fra dine skuldre..

 

Babyen din kan jo rekke å snu seg ennå, får håpe den gjør det! Selv er jeg så desperat etter å føde nå at jeg tar en hvilken som helst fødsel, bare jeg får føde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen meg godt å høre, syntes så synd på deg i den kinkige situasjonen du var kommet opp i.

 

Ønsker deg masse lykke til, både med fødsel og besøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...