Gå til innhold

Da er jeg igang!


Gjest Frantic

Anbefalte innlegg

Gjest Frantic

Termin 20.august, og har nå hatt regelmessige rier i halvannen time - kommer med 3-5 min mellom og varer rundt 1 min.Slimpropp og tegningsblødning har også kommet. Har begge de forrige gangene også gått rett på ganske tette og kraftige rier, så vet det kan ta litt tid fremdeles. Sist fødsel gikk veldig fort, så litt usikker på hvor lenge jeg tør være hjemme.... men bare 5 min til sykehuset :-)

 

Lykke til alle dere andre augustdamer!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fler som sitter med rier i natt ja! Har holdt på ca 1 1/2 time jeg også. Litt usikker på tid jeg skal dra på føden, men sist tok det 16 timer, så jeg har nok god tid.

Har "bestilt" epidural denne gangen, så jeg skal være der i god tid så jeg i alle fall rekker å sette det!!!!

Lykke til da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme i natt. Men nå har det stoppet opp. Slimproppen gikk for noen uker siden. Har hatt tegningsblødning fra søndag til i går. Nå synes jeg snart at noe skal skje... Men er jo upriviligert 1.gangs i forhold til statistikk og tidspunkt.

 

FRUSTRASJON!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Nå snek du veldig i køen her! Selv termin 21, så kanskje, kanskje, kanskje jeg kan få i morgen da??? :o) Det passer i grunnen fint i planen min!

Masse lykke til!!! Fortell oss hvordan det har gått etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Åååå nå er jeg misunnelig altså! JEG VIL OGSÅ HA VONDT!! hehe!

Har også termin 20. August, men ikke noen tegn på fødsel her i gården..

 

Masse lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...