Gå til innhold

noe å være bekymret over?


Gjest

Anbefalte innlegg

på tirsdagen var jeg ute med noen venner da d svartnet for meg og jeg nesten besvimte. siden da har jeg stort sett slappa av og tatt livet med ro, idag dro jeg og sambo t svigers å daa fikk jeg sånn at d svartnet igjen å følte meg skikkeli uvel og en sånn følelse av at du ikke vet helt hvor du skal gjøre av deg, for ting ikke er bra. skjønner??hehe

er dette normalt nå i disse ukene (er i min 35 uke) eller er d noe jeg absolutt bør sjekke opp? er også veldi tungpustet og tåler ikke mye før jeg må slappe av. var til legen sist mandag og blodtrykk/urin var helt fin. dette må jo komme av noe.. hmm. help?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har skjedd hos meg i hele svangerskapet...besvimte tilogmed i flyet foran alle passasjerene...det skjer spesielt hos meg når jeg er trøtt, ikke spist, er stresset..skal ingenting til før jeg svimler...har tatt masse prøver og det eneste som er galt hos meg er at jeg lider av jernmangel tror egentlig det derfor...har du testet om du mangler jern?

 

Når det gjelder jerntilskudd bør du ikke begynne på det før du har fått påvist at du mangler jern...er en god del ubehagelige bivirkninger...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, høres ikke noe særlig ut.. kan også være blodtrykksfall eller lavt blodsukker..blodsukkeret får de sjekket hos legen, værre med blodtrykksfall, da den antagelig er normal mesteparten av tiden, og plutselig bare synker, for så å gå opp igjen. men skal ikke være farlig da..men hør med legen neste gang om han kan sjekke jern og blodsukker. lykke til! håper du ikke blir for mye plaget da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...