Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Kliner dere med typen etter han har slikket fitta deres? Må si jeg synes det er litt ekkelt når han dukker opp fra"dypet" våt i hele ansiktet og skal kline.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Ja det gjør jeg. Jeg suger han å han kommer i min munn, etterpå kliner vi så han får det tilbake og svelger. Ekkelt, ? nei!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg kliner med typen etter at han har slikket meg. Men det er jo viktig å være nydusjet/ren for da smaker det ingenting :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Ingenting? Det smaker jo kjønnssafter da, uansett hvor nydusjet og ren man er! Men smaken av kjønn er jo bare opphissende og deilig;-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 det hender at jeg gjør det ja. men min mann vil ikke at jeg skal dusje først.. han elsker kjønnsafta.. hvis jeg dusjer på kvelden så sier han ikke vask deg så godt i fitta da.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Ja, der kan du se;-) Tror ikke det er så mange mannfolk som synes det er opphissende å slikke dama dersom det smaker like lite som å stikke tunga ut av vinduet! He he, må jo være litt fittesmak da..!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 ja helt enig.. sex skal være innpuls.. ikke nei vent litt da.. må bare dusje først.. vil jeg ha sex så vil jeg ha det med en gang.. driter i om han er ny dusja eller ikke.. ingen lengere som går flere dager uten å dusje lell.. man er ren..
Nuss Nuss Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Ja og vice versa. Vi elsker det begge to.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Hvorfor skulle det være eklere for deg enn for ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå