Gå til innhold

Hva har dere i stelleveska nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min nærmer seg 2 år nå, og har veeeldig sjelden bruk for de ekstra klærne jeg har oppi der. Har dere med fullt ekstra skift enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i mi stelleveske er det våtservietter,to bleier, en pose med noe jeg handlet på salg til meg selv...salve,lipsyl,en smekke,hårkliper til storesøster, lommeboka mi..rett og slett masse rart...er mi "veske":)

Er lenge siden det var skifteklær der når jeg tenker meg om...han er 17 mnd.

Skrevet

Jeg bruker tøybleier med ullbukse som sperrelag, så jeg har med skift enda for sikkerhets skyld. I dag har den inneholdt to rispapir (innlegg i bleier til å fange opp evt. bæsj, to gasbleier til bleieinnlegg, to hjemmesydde bleier i flanell, en ullbukse, kluter, servietter, pose til de skitne bleiene, hundeposer (til rispapir med bæsj til å kaste). Og lommebok, mobil, stripete katvig-dress.

Skrevet

Oi..Lenge siden jeg har brukt den, men skal tenke etter hva som er i den:

3-4 bleier

våtservietter

en pose med noen kavringer

2 kluter

tamponger

kontaktlinser

lypsyl

lipgloss

hårspenner

hårklyper

hårstrikker

ipod

lighter

pekebok

kviteringer

helsekort

solbriller

kleenex (skrives det sånn?)

herregud så mye dritt..!!

Klemmer fra

Skrevet

det jeg bruker å ha me nå er:

bleier

våtservietter

exstra skift i tilfelle uhell

mat og drikke

koseklut

Skrevet

Bruker den sjelden, for når vi er i butikker o.l har vi bare en bleie liggende i bilen.... Hun er i bhg 5 dager i uka. Hvis vi bruker den i helgene har jeg ekstra skift, våtservietter, bleier, evt. mat/drikke, smekke. Og vi har alltid med kosedyret, men det får ikke plass i veska uansett.

Skrevet

I min stellevæske er det mer ting som tilhører meg enn hva sønnen min har.

Vi har noen våtservietter for å tørke munnen etter isspising og plaster.

Skrevet

Jeg har byttet ut stelleveska med en bag nå i stedet. Har sluttet å bruke duo vogna og bruker en trille i stedet og henger stelleveska på den så bikker den.

Men oppi stelleveska jeg bruker nå har jeg stort sett det samme som før. Har flyttet over stellematta, bleier, våtservietter, sånne tørre servietter, rompesalve (har fått en sånn liten prøvetube i posten som ligger der alltid. Vet jo ikke når man får bruk for den) og jeg har også ekstra skift. Før da han var liten og gulpet mye hadde jeg også til meg selv, men nå har jeg bare til gutten min. Det er skjelden jeg får bruk for det, men det har hendt at han har bæsjet utover bodyen og da er det kjedelig å ikke ha skift i hvertfall.

Ellers brukte jeg ikke så mye håndveske når jeg hadde babybjørnen hengende på vogna, men nå ligger den nye bagen i kurven under og da har jeg ikke lenger mine egne ting der inne..

Skrevet

Stelleveska er pakket bort, stapper ei bleie og et par våtservietter i veska mi, evt. en body i tillegg.

Skrevet

strømpebukse, ( vet ikke hvorfor), bleie, våtservietter, zinksalve, inotyl, mobil, lommebok, nøkler, smokker, flaske, jakke til snuppa. og masse papir dritt.

hu er 12 mnd

Skrevet

Stelleveska mi inneholder oxo tøybleier,soft bleiebukse,rispapir,bleieinnlegg,håndkle,klut,pose til skitne bleier,lommebok,mobil,bilnøkler

Skrevet

Jenta mi er jo ikke så veldig mye over året enda, og det kan jo hende det forandrer seg veldig innen vi får en nesten 2 åring i hus ;) Men i stelleveska mi er det nå:

- 3-4 bleier (hender det kommer flere bæsjebleier i løpet av kort tid, så kjekt å ha med litt reserve)

- våtservietter

- håndkle

- klesskift

- salve (i tilfelle veslesnuppa er sår, slippe å putte det oppi de gangene ho faktisk er sår, er så lett å glemme)

- lommeboka mi

- kameraet mitt

- helsekortet

- noen små leker

- deodorant til meg

- bind/tamponger til meg

- nøklene mine

- hårstrikker (både til meg og snuppelura)

Ja, det er vel det jeg kommer på i farten at er oppi der. Den blir jo flittig brukt som veske for meg også, ettersom jeg jo alltid har den med likevel. ;)

Skrevet

Bruker ikke stelleveske nå lenger, skal vi bort tar jeg med en sekk eller bag (har to barn og tar også med ekstra skift til han på snart 4 år). I sekken tar jeg med ekstraskift fra topp til tå, noen bleier og et par kluter og en pose til å ha evt brukte kluter i. Husker jeg det tar jeg med en flaske med vann også. Er ikke så ofte jeg benytter meg at det vi har med, men det hender, samme med han på snart 4 år, ytterst sjeldent vi faktisk trenger de ekstra klærne, men greit å ha med i tilfelle. Det tar litt tid for oss å kjøre hjem dersom det skulle skje noe ( ca 1,5 time) så derfor er vi føre var.

Skrevet

Stelleveska er satt på loftet...Nå bruker vi bare en liten sekk... der har jeg

en bukse,

en t-skjorte,

en tynn genser,

3 bleier,

et lite håndkle,

våtservietter

sårsalve

(solkrem?)

matpakke

1 glass fruktpurè

vannkopp

Skrevet

2 bleier

1 body

1 par sokker

vaskeklut

bukse

genser

kjole

solhatt

2 fryseposer ( en til brukt bleie og en til våt vaskeklut)

solkrem

drikke og niste (om vi skal være borte noen timer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...