Gå til innhold

kommer ikke den tanna snart nå så....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 8 mnd, og har nå i det siste vært veldi sur og ginete.. ikke sånn kjempe matlyst, spiser vel bra, men dårligere enn før. Roter masse på natta, våkner ofte.. Grønn og hyppig avføring...

Er ikke dette tegn på tenner da?? men hvor lang tid kan det egentli ta? synst han har vært slik en god stund nå.... ikke vant til dette i det hele tatt å blir sliten...:/ (syte syte) ikke noe gøy!!!!

Vil ha den gode og blide gutten min tilbake!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår var ein skikkelig monsterbaby i vel ei veke før framtennene nede kom, og i over to veker før dei oppe kom, så det kan ta tid.

Skjønar godt at du er trøtt av det, det er heilt forferdeleg slitsomt å oppleve at gullungen blir sur og grinete og vanskeleg å ha med å gjere dag ut og dag inn.

Vi får håpe på at det er tennene som plagar han då, og at det går over snart. Husk at du fint kan gje han ein paracet om han har problem med å få sove om natta. Det er vondt å få tenner!

Skrevet

akkurat det samme her! i stad ga jeg henne en paracet, og nå sover hun...så da hadde hun kanskje vondt, for i går holdt hun på lenge før hun sovnet... har fått to tenner nede, men de kom ganske fort, så hun var ikke så lenge urolig. håper de opp kommer like fort. stakkars liten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...