Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Jeg har mistet sexlysten totalt... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få bare litt lyst, jeg orker ikke tanken på det engang. Har kun hatt sex et par ganger etter fødselen og nå er lillegullet blitt hele 8 mnd...Jeg synes synd på sambo og han begynner å bli lei av å vente... Har noen opplevd det samme? Hva gjorde dere såfall, kan det være at det er slik pga ammingen?... Jeg prøver å få lyst men får det ikke til.. Det sliter utrolig på forholdet, jeg blir bare mer og mer kald... Det er kjempe trist...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Det kan faktisk hjelpe å bare sette i gang igen, selv om du ikke har lyst - så kan lysten igjen bli vekket av det. Men det tok lang tid for meg også, mye fordi jeg synes kroppen ikke virket som min lenger (mens jeg ammet) og da kom heller ikke lysten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Har presis samme problemet ! Eier ikke lyst , enda jeg elsker min kjære overalt på jord. Og sønnen vår er snart 2 år !! Jeg vet ikke hva som har skjedd , men jeg eier ikke lyst. Det er så ille.. Jeg vet snart ikke hva jeg gjør. Har tvunget meg selv til å gjøre det opp til flere ganger , og later som det er bra ! Det er så grusomt å ha det sånn. Sambo er tolmodig heldigvis. Har pratet om det flere ganger. Jeg sliter med meg selv i forhold til dette. Kom med tips - noen... finnes det et eller annet man kan gjøre ? ??
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Hadde det akkurat sånn jeg også. Leste på disse sidene og ble enda mer fortvilet over hvor kåte alle andre var... Det som hjalp for min del var da jeg sluttet å amme da snuppa var 10 1/2 mnd. Etter det har lysten tatt seg sakte, men sikkert opp igjen og det var ikke så tørt og vondt "dernede" lenger heller. Har ikke noe voldsomt heftig sexliv, men det har vi forsåvidt aldri hatt heller. Nyter det når vi først har sex. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå