Gå til innhold

hvordan ble det med den kontantstøtten egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ikke med meg hva det ble til. når ryker den?? får jeg kontantstøtte når jeg er færdig med permisjonen i januar 2007?? håper inderlig det, eller så sliter jeg... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg ikke sikker på desverre. Men nysjerrig jeg og så vi dytter litt til :)

Skrevet

Tror vi må satse på å stemme H - KRF- FRP neste valg!

Synes det er rart at regjeringen som skal være så "snill" - er så familiefientlig som den egentlig er ...ble sannelig forbauset der gitt. Ble ikke akkurat noen Robin Hood tendenser der gitt :(

Skrevet

håper den ikke ryker til neste år nei...da sliter jeg også !

Skrevet

De snakket om at de skulle beholde den ut 2007.... Men det virker som beløpet blir bare lavere å lavere... Så vi får se hva det blir til slutt. De forandrer jo på ting hele veien.

Skrevet

Når er neste valg da? Orker ikke tenke etter ;)

Skrevet

kommune valg neste år vel og stortingsvalg om 3 år.... er noe sånt.

Så det blir ikke regjeringsbytte før om 3 år.....

Skrevet

ble litt usikker nå. trur det var sånn.... følger ikke mest med i politikken egentlig....

Skrevet

alvefrøken,

Ja man blir kanskje ikke like oppegående om dagen når barna sover i sengen og ødelegger nattesøven..

Valget var i fjor, så 3 år til.. Kommunevalg neste år derimot..

Skrevet

får man det med en gang perm er ferdig eller når barnet fyller 1 år?

Skrevet

Måneden etter barnet har fylt 1 år...

Skrevet

Det er litt dårlig gjordt, da mange av oss er ferdig med permisjonen da ungen er bare 8-9 mnd.

Skrevet

Den var jammen frekk - ikke rart den er satt som anonym ;) Er det noen jeg har satt skikkelig på plass i samsovingsdebatten tro? hehe...og det innlegget til anonym er totalt irrelevant i denne sammenheng

Men forøvrig sover jeg godt jeg..selv om jeg er trøtt om kvelden :) Kanskje anonym også hadde sovet så godt, om hun lot være å spre eder og galle i alle sammengenger?

Det har vært hele flere dager med hyggelig tone her på BIM .Synd dette ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...