Gå til innhold

Bebis snur opp ned på magen


Marimari

Anbefalte innlegg

Sitter her og småflirer av bebis, for magebevegelsene i svangerskapet har vært så annerledes enn det jeg har blitt fortalt. Fra de små søte kilingene under huden til små spark bare jeg kjenner og til dytt som pappan kjenner godt. Nå er jeg i uke 32 og det ser ut som en skrekkfilm :) Må få kjøpt meg videokamera for dette er helt rått. Magen går først opp på ene siden for så å synke der og gå opp et annet sted. Tar bølgen. Skikkelig Alian der inne :) Håpe hun kommer søt og god ut der hun skal og ikke som en grønn skrekkgreie ut av navlen eller magen slik jeg nok har sett alt for mye av på video før :) Haha morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHA! Har det akkuratt slik jeg også. Han boltrer seg der inne, og utpå ser det ut som havet i en ganske kraftig storm. Det bølger seg her og der. Av og til kjenner jeg at det "sprenger" ut på magen, og da gjør det vondt! Jaja, Bare han koser seg der inne så er det greit for meg. Vet ivertfall at det er godt med liv der inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vet... rundt uke 24 og sånn var det jo sånne kosespark. Nå er det bare blubb, boink og skvis. Og skikkelig vondt av og til. Har ikke helt lært meg det enda, kan finne på å plutselig skrike ut i butikken fordi jeg skvetter sånn. Flaut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alien her også og noen vonde bevegelser der inne.. Jeg tok fly for noen uker siden og i det vi lettet begynte h*n å røre seg noe voldsomt der inne. Jeg skvatt sånn at jeg hylte ut! Samboer holdt på å le seg i hjel og de foran oss snudde seg og kikket over setene... Flaut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det samme skjedde meg for 2 uker siden. Dro til Italia og mellomlandet, og alle opp og nedstigningene var det party inne i magen. Litt moro da. Håper det ikke er fordi det er ubehagelig.

 

Nå sitter jeg med øretelefoner på med gamle Mötley Crüe sanger (hehe har merkelig musikksmak nå i gravditeten) og det er tydelig noe bebis liker. Eller ikke liker. Skikkelig headbangers ball der inne hvertfall. Kanskje det blir en liten rockejente. Jeg liker alt fra klassisk til listepop og hardere musikk, så hun må jo krøkes tidlig vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...