Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 ...inneholder jo 96% etanol??.....skal jeg virkelig smøre dette,helt ufortynnet, i tulla`s munn?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Tror nok ikke babyen blir på en snurr av å få smurt etanol på gommene :-). Tror du kan være relativt trygg på at småen ikke får varige men.
Sjalabais Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Dentinox er tilsatt 96 % etanol, men den er ikke så sterk. Hovedingrediensen er benzokain, etanol er bare et hjelpestoff tilsatt i små mengder for at det skal gå raskere å døyve smertene i gummene til babyen. Ingen fare for at baby får en snurr av å smøres med Dentinox i munnen :-)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 *ler*....bare så for meg en baby på snurr...huff da..... Men det er ihvertfall effektivt på snuppa her...( og hun er nok ikke på snurr:P)
Crazywoman Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Min lille har fått en tann nede og holder på å få en til.... Hadde ikke klart å falle i søvn om natten uten. har blitt brukt i lengre tid, tror det er HELT trygt!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 HI hehe....oki, da trenger jeg ikke være redd for at tulla skal bli på en snurr;) takk for svar dere snille damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå