Gå til innhold

Trenger hjelp og råd angående bricanyl (samme som skravle)


Murmeline

Anbefalte innlegg

Har kommet i den situasjonen at jeg kan velge om jeg vil gå på de eller la være. Synes de hjelper mot kynnere/rier, men sliter med bivirkninger. Er jo ikke akkurat drops heller da, leste litt på felleskatalogen...

 

Det jeg lurer på, er:

Synes du at bivirkningene gikk over etter å ha tatt de en stund?

Hva slags info fikk du om pillene? (ang. effekt på baby)

 

Et alternativ er også å bare ha noen tabletter liggende til når det blir for ille..

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville tatt de hvis det ble for ille i begynnelsen...det som er litt plagsomt er hjertebanken...jeg fikk ingen info om at det hadde noen effekt på baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det svar også jo, så fint:):)

 

Prøver et par dager uten og ser tror jeg. Har jo fått avklart at det ikke er modning, så da tåler jeg smertene bedre.. Får heller begynne på de om kynnerne ikke gir seg, og at jeg blir for sliten og støl i magen.

 

Går du på de nå? Har du gått på de lenge?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke nå..fikk så hjertebank av dem...nå får det som må skje skje...men tar det veldig godt med ro...prøver å gå av meg kynnerne når de holder som verst..går med musesteg og pukkelrygg pga av bekkenløsning men når musklene blir myke og varme så er det ikke så vondt og jeg klarer å rette meg mer opp og gå normalt...etterpå har jeg fått en rutine med å ta meg en laaaaang varm dusj..har stol i dusjen så det går bra...tørker meg godt, fyller opp varmeflaska,fester den til katastrofeområdene med et varmt ullskjerf, lager en kopp varm melk med honning, legger meg i senga med dynen godt rundt meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...