Gå til innhold

hvor skummelt???


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei tror ikke det ihvertfall :P

jeg har spist det jeg har følt for å spise egentlig, er jo mange som påstår at man ikke skal spise jordbær undersvangerskapet, og hvis det har noe og si så er jeg ille ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist nett d så eg vil ha. Men ikke blodig biff f.eks. Men ja spekemat, men kun i fra nyskjært eller nyåpnet pakke. Spist røkelaks oxo.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri spist så mye spekeskinke som nå jeg... legen min sa at norsk spekeskinke ikke var farlig... er jo såååå godt med salt skinke i sommervarmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordbær skal man vel kun være forsiktig med når man ammer???!!! Hvis ikke så e rjeg nå snar død, har spist jordbær i all mass.. Har spist det jeg vil egentlig jeg også. Men i helgen skal vi ha kalas og det er lettvint med spekemat, men er litt i tvil da, kan jo lage noe annet liksom.. Eller ha masse salat o.l til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til min jordmor at jeg holder meg unna spekemat, da himlet hun med øynene og lurte på hvorfor det.... Tydeligvis ikke det verste man kan ha i seg. Det er jo behandlet på en måte, saltet og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spist spekemat, rødt/ikke gjennomstekt kjøtt eller røkelaks. Men jeg har spist jordbær og en sjelden gang rekesalat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare holdt meg unna kjøtt som ikke er gjennomstekt, jeg. Ellers har jeg spist alt jeg har følt for. Og jeg har ofte følt for spekemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun når man ammer at man ikke skal spise jordbær og skalldyr fordi det kan gi allergi hos babyen, under graviditeten er det noe av det lureste en kan spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...